فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی، بهترین راهکار برای نجات کشور است، گفت: باید با اتکا به درون و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در اقتصاد بدون توجه به کشورهای خارجی زیربنایی عمل کرد.
۰
plusresetminus
سپاه و بسیج سازندگی رامسر در راستای تولید و اشتغال از کارآفرینان حمایت می کند/ اقتصاد مقاومتی، بهترین راهکار برای نجات کشور است
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، محمد جعفری در گفت‌وگو با رامسر نوین اظهار کرد:  اینکه سال ۹۶ از سوی رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده، نشان از اهمیت این موضوع برای کشور دارد.

وی تصریح کرد: جنگ امروز اقتصادی است و زمانی سخن از جهاد به میان می‌آید به این معنا است که در این زمینه دشمن وجود دارد.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی، بهترین راهکار برای نجات کشور است، خاطرنشان کرد: باید با اتکا به درون و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در اقتصاد بدون توجه به کشورهای خارجی زیربنایی عمل کرد.

جعفری با بیان اینکه نگاه به کشورهای خارجی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور بی معنا است، گفت: مردم با نگاه اقتصاد مقاومتی هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند و در بحث هسته ای جوانان توانستند آن را به ۲۰ درصد توسعه دهند به گونه‌ای که برای دشمن باور این موضوع دشوار بود.

وی افزود: رهبری از سال ۹۱ با نگاه اقتصاد مقاومتی به مسئولان کشور اعلام کردند که آن را پیگیری کنند و اگر مسئولان بتوانند آن را نهادینه کنند، موفقیت به دست می‌آید.

فرمانده سپاه رامسر خاطرنشان کرد: مسئولان بر روی کاغذ اقتصاد مقاومتی را پیگیری نکنند و به عملیاتی کردن آن نیز بیاندیشند.

جعفری گفت: در اقتصاد مقاومتی مصرف کننده و تولید کننده راضی می‌شوند و این گفتمان پس از گذشت چند سال باید در جامعه و میان مسئولان تقویت می‌شد.

وی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسید که حمله نظامی نمی‌تواند به کشور آسیب وارد کند و این موضوع را در دفاع مقدس آزمود و شکست خورد ازاین رو به فکر فشار اقتصادی است، اظهار کرد: بر اساس اقتصاد مقاومتی و داشته های خودمان برنامه ریزی صورت گیرد چرا که ارکان اقتصاد مقاومتی موجب مقاوم شدن اقتصاد و استفاده از تمام ظرفیت های دولتی و مردم شده و‌ حمایت از تولید ملی، منابع ارزی و مصرف صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه هر گاه اقتصاد مقاومتی تقویت شد موفقیت به دست آمد، خاطرنشان کرد: نگاه برخی مسئولان به خارج از کشور نگاه ساده لوحانه ای است و باید روی پای خود ایستاد و اینکه عنوان می‌کنند با نگاه به برجام همه اتفاق‌ها شکل می‌گیرد غلط است و نگاه استکبار این نیست و راه نجات اقتصاد ما اقتصاد مقاومتی است.

جعفری با اشاره به اینکه رامسر در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در سال ۹۵ بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب تولید و اشتغال اختصاص داده شد، گفت: با این تسهیلات در عرصه دامداری، پرورش ماهی، دام و طیور،  پرورش گل و گیاه، گیاهان داروئی،  تولید عسل، بلدرچین و قارچ اقدام‌های مناسبی انجام شد و جوانان به عنوان یک تولید کننده مشغول به کار هستند.

وی افزود: در سال ۹۶ که از سوی رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامیده شد مسئولیت مسئولان و مردم بیشتر و با برگزاری جلسات و با تلاش همکاران و بسیجیان به همراه حمایت مسئولان موفقیت حاصل می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴