کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت بارتومئو از اظهارات جنجالی‌ پیکه

تسنیم , 15 فروردين 1396 ساعت 9:53

مهمترین مقام اجرایی آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا از مدافع میانی این تیم که چندی پیش ارزش‌های باشگاه رئال مادرید را زیر سؤال برد، دفاع کرد.


به گزارش بلاغ، اظهارات اخیر جرارد پیکه در انتقاد از حرکت مسئولان باشگاه رئال مادرید - برای دعوت از دادستان پرونده تخلف مالیاتی نیمار و لیونل مسی برای حضور در جایگاه VIP ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - که گفت ارزش‌های این باشگاه را نمی‌پسندد، جنجالی بزرگ را شکل داده که با انتقاداتی علیه این بازیکن اسپانیایی و مسئولان باشگاه بارسلونا همراه بوده است. با این وجود خوسپ ماریا بارتومئو، همچون دیگر مقامات اجرایی این باشگاه از پیکه حمایت و تأکید کرده که اظهارات او نادرست نبوده است.

رئیس باشگاه بارسلونا در مراسم افتتاحیه ورزشگاه جدید باشگاه بارسلونا که به نام یوهان کرایف پیشکسوت فقید آبی‌ و اناری‌ها است، درباره اظهارات اخیر پیکه گفت: باشگاه بارسلونا پیش از این موضع خود درباره این قضیه را توسط کاردونر (نایب رئیس باشگاه بارسلونا) مشخص و اعلام کرده است که با پیکه موافق است.

این نخستین باری نیست که پیکه به مصاحبه‌ها و پست‌های کنایه‌آمیزش درباره رئالی‌‌ها جنجال به پا می‌‌کند و مانند اغلب موارد این بار هم مسئولان باشگاه بارسلونا از او حمایت کرده‌اند.


کد مطلب: 280213

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/280213/حمایت-بارتومئو-اظهارات-جنجالی-پیکه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com