فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ:

اقتصاد مقاومتی ضامن امنیت غذایی جامعه خواهد بود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۲۸۰۱۸۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ در ادامه به ظرفیت سپاه در کمک به بخش کشاورزی به‌عنوان ستون فقرات اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی ضامن امنیت غذایی جامعه خواهد بود.
۰
plusresetminus
اقتصاد مقاومتی ضامن امنیت غذایی جامعه خواهد بود
به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، به مناسبت ایام سال جدید فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ دیدارهایی نوروزی را با مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ داشتند.


مجید جعفری مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ در این دیدار ضمن ارائه گزارش اجمالی از سیمای کشاورزی شهرستان، ظرفیت تولید محصولات کشاورزی در شهرستان را مثبت اعلام نمود و انجام اقداماتی در حوزه صنایع تبدیلی باهدف ایجاد اشتغال مولد و ایجاد ارزش‌افزوده اقتصادی برای محصولات را جزو سیاست‌های مدیریتی خود اعلام کرد.


در ادامه این دیدار سرگرد محمد برمر به رئوس برنامه‌های سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی کشور به‌ویژه بندهای مربوط به استفاده از همه امکانات و منابع برای به حداکثر رساندن مشارکت آحاد مردم جامعه به‌ویژه اقشار کم‌درآمد، مشاوره، هدایت و امنیت غذایی و دارویی اشاره کرد.


وی در ادامه به ظرفیت سپاه در کمک به بخش کشاورزی به‌عنوان ستون فقرات اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی ضامن امنیت غذایی جامعه خواهد بود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ در ادامه دو رویکرد ایجاد زنجیره تولید منتج به افزایش سرانه تولید محصولات کلیدی و اشتغال مولد و پایدار روستا محور را از اهداف مهم ورود سپاه در این حوزه دانست.


وی در پایان ترویج و تبلیغ مشاغل و شاغلین موفق در کسب‌وکار از طریق بستر رسانه‌های ارتباط‌جمعی داخلی را از محورهای حمایتی سپاه عنوان کرد.


به گزارش سیمرغ ما، مجموعه دیدارهای فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ به مناسبت آغاز سال جدید با همراهی حجت‌الاسلام گرگانی نماینده ولی‌فقیه در سپاه سیمرغ و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ انجام شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴