کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا:

جهاد اقتصادی رویکرد اردوهای جهادی است

8 فروردين 1396 ساعت 17:27

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: نقطه مشترک میان مقوله‌های اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی است که جهاد اقتصادی رویکرد جهادی آنهاست.


به گزارش بلاغ، سردار حمیدرضا رستمیان در جمع جهادگران گروه جهادی علمدار استان مازندران در بخش اندیکا شهرستان مسجد سلیمان، به سختی مسافت و محرومیت بالای منطقه و همچنین روحیه جهادی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: حضور جوانان غیور مازندرانی در ایام نوروز و در این مناطق محروم استان خوزستان تاثیر بسزایی در روحیه مردم و همچنین حس خودباوری و عزت روستائیان می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: کارهای فرهنگی و آموزشی که جهادگران و دانشجویان انقلابی استان مازندران در این منطقه انجام می‌دهند می‌تواند به بالا رفتن معرفت اسلامی و حس انقلاب‌دوستی مردم منطقه بیانجامد.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: نقطه مشترک میان مقوله‌های اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی است که جهاد اقتصادی رویکرد جهادی آنهاست، رویکرد صادقانه و ایثارگرایانه که در حالت عادی کمتر در ساختار بروکراتیک ادارات و سازمان‌ها یافت می‌شود.

رستمیان با بیان اینکه امسال مردم ولایتمدار استان مازندران هم در بحث حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور و هم در بحث حضور در اردوهای جهادی در مناطق محروم سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: بی‌شک حضور مخلصانه و از سر اعتقاد در راهیان نور و هم در اردوهای جهادی این مناطق آن هم بدون هیچ چشمداشت، رضای خداوند و شهدا را به همراه دارد؛ نتیجه کار جهادی کسانی که با روحیه انقلابی در پی محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار هستند در درازمدت قطعا کاهش فاصله طبقاتی و زنده نگه داشتن روحیه و حس تعاون و نوع دوستی در جامعه است.

به گزارش بلاغ، قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران با حضور 70 نفر از برادران متخصص در حوزه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی و 30 خواهر متخصص از 21 اسفندماه در منطقه محروم اندیکا در شهرستان مسجدسلیمان در حال فعالیت است.


کد مطلب: 278763

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/278763/جهاد-اقتصادی-رویکرد-اردوهای-جهادی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com