کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاجی بابایی در مازندران:

دولت در ارائه آمار واقعیت‌ها را نمی‌گوید/ وضع موجود زیبنده ملت ایران نیست

28 اسفند 1395 ساعت 17:10

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت: مردم با داشتن دو یا سه بیکار در خانواده توان اداره زندگی خود را ندارند و دولت نیز در ارائه آمار بیکاری واقعیت‌ها را نمی‌گوید.


به گزارش بلاغ، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع روسا و دبیران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اظهار مطلب فوق، انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین رخداد تاریخ چند سده اخیر دانست و اظهار کرد: اقدامات دولت‌ها فاصله زیادی با آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی و انتظارات مردم ما دارد که باید با اقدامی جدی در چهارچوب قانون و ظرفیت‌‍‌های نظام اسلامی وضع موجود را دگرگون کرد.
 
وی مهمترین دغدغه مردم را مشکلات اقتصادی و اشتغال ذکر کرد و یادآور شد: رفاه‌زدگی و اشرافیت در میان مسئولان کشور رسوخ کرده و این نقیصه بزرگ اجازه نمی‌دهد تا با حقوق‌های نجومی مبارزه شود.
 
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم اختلال کلان سرمایه‌داران را که در بدنه تصمیم‌سازی دستگاه‌های اجرایی کشور نفوذ کرده‌اند، مانع حرکت کشور بر ریل عدالت و مبارزه با رانت‌خواری برشمرد و عنوان کرد: مردم با داشتن دو یا سه بیکار در خانواده توان اداره زندگی خود را ندارند و دولت نیز در ارائه آمار بیکاری واقعیت‌ها را نمی‌گوید.
 
حاجی بابایی افزود: مبانی ما در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عدالت‌گرایی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، مردم‌داری وخدمت خالصانه به مردم، مبارزه بی امان با فساد و اشرافی گری است.
 
وی با اشاره به ضرورت پرهیز از برخورد جناحی با مصالح کشور، در زمینه برون‌رفت از وضعیت موجود، خاطرنشان کرد: همه دلسوزان نظام درشهرها وروستاها وجای جای ایران اسلامی برای تعیین سرنوشت دورهم جمع شوند و با پرهیز ازتک روی برای خدمت به مردم همگام شوند. امروز برخورد جناحی با کشور، موجب تشدید فاصله‌ها و تعمیق فقر و فساد می‌شود و فارغ از نگاه‌های تنگ جناحی باید در صدد تغییر اساسی وضع موجود بود، که در این میان، نخبگان و فعالان اجتماعی و سیاسی بیشترین مسئولیت را به عهده دارند.


کد مطلب: 276807

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/276807/دولت-ارائه-آمار-واقعیت-ها-نمی-گوید-وضع-موجود-زیبنده-ملت-ایران-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com