کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار رامسر:

با جدیت در شورای تامین تکلیف بیمارستان کتالم را مشخص میکنیم/ به رامسر نباید نگاه شهرستانی داشت

15 اسفند 1395 ساعت 19:48

فرماندار رامسر گفت: قصه پر غصه بیمارستان کتالم هرروز به یک نوعی در شهرستان نگرانی ایجاد می کند و ما نیز همین هفته با تشکیل شورای تامین تکلیفش را مشخص می کنیم.


به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین، محمد آزاد در جلسه بررسی و رفع مشکلات بخش های درمانی شهرستان که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در بیمارستان امام سجاد برگزار شد ضمن تبریک به دکتر جان بابایی جهت کسب رتبه اول در طرح نظام تحول سلامت و دریافت لوح سپاس از رییس جمهور گفت: در حوزه بهداشت و درمان خدمات و امکانات خوبی به همت دولت تدبیر و امید در رامسر انجام شده است.

وی افزود: رامسر امکانات شهرستانی دارد اما خدماتش ملی است که این موضوع از چند روز آینده با ورود موج جمعیت از سراسر کشور و دنیا کاملا مشهود خواهد بود.

فرماندار رامسر بیان کرد: تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان در ایام نوروز چند برابر می شود که نیازمند توجه ویژه به این بخش است.

وی گفت: قصه پر غصه بیمارستان کتالم هرروز به یک نوعی در شهرستان نگرانی ایجاد می کند و ما نیز همین هفته با تشکیل شورای تامین تکلیفش را مشخص خواهیم کرد.

وی افتتاح داروخانه شبانه روزی بیمارستان رامسر را اتفاقی مبارک خواند و بر تقویت پردیس دانشگاهی واحد بین الملل رامسر تاکید کرد.

فرماندار رامسر با بیان اینکه نامحسوس و بطور مرتب از بخش های بیمارستان و نهادها بازدید میکنم گفت: به رامسر نباید نگاهی شهرستانی داشت.

آزاد افزود: تعامل بین مسئولان و مردم در شهرستان بسیار خوب است و این تعامل قطعا باعث پیشرفت شهرستان می شود.

فرماندار رامسر با بیان اینکه روستای لیماک بیش از ۲هزار نفر جمعیت دارد و باید هرچه سریعتر خرید ساختمان جدید بهداشت انجام شود گفت: اورژانس جواهرده نیز نیازمند یک دستگاه آمبولانس است.


کد مطلب: 273495

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/273495/جدیت-شورای-تامین-تکلیف-بیمارستان-کتالم-مشخص-میکنیم-رامسر-نباید-نگاه-شهرستانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com