کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیطنت شبکه BBC درمورد روسیه و تیم روستوف

فارس , 11 اسفند 1395 ساعت 9:52

اتحادیه فوتبال اروپا اطمینان دارد که هواداران تیم منچستریونایتد در سفر به روسیه جهت تماشای دیدار برابر روستوف مشکلی ایجاد نخواهند کرد.


به گزارش بلاغ، دیکس، نماینده اتحادیه فوتبال اروپا در خلال برپایی سمینار فدراسیون فوتبال روسیه با موضوع امنیت و تعامل با هواداران فوتبال به خبرنگاران درباره دیدار تیم‌های روستوف و منچستریونایتد گفت: مطمئنم که هیچ مشکلی از سوی هواداران تیم انگلیسی در سفر به روستوف ایجاد نخواهد شد.

 
این یک کلیشه تأسف‌برانگیز است که طرفداران انگلیسی را تهاجمی می‌دانند. بیشتر هواداران فوتبال انگلیس با هم تعامل دارند و ما از مطرح شدن چنین مباحثی در رسانه‌ها که همان کلیشه قدیمی درباره آنها را تقویت می‌کند، رنج می‌بریم.

وی در ادامه اظهار داشت: مکالمه میان نمایندگان روستوف، منچستریونایتد و پلیس دولتی روسیه بسیار مهم است. باید بگویند کدام‌یک از هواداران انگلیسی می‌توانند به روستوف سفر کنند. اطمینان دارم مشکلی از سوی هواداران ایجاد نمی‌شود.

در هفته‌های اخیر پس از پخش فیلمی در شبکه بی‌بی‌سی انگلیس و به تصویر کشیدن خشونت‌های هواداران فوتبال روسیه، جنگ لفظی میان روس‌ها و انگلیسی‌ها شدت گرفت. مقامات روسی این حرکت شبکه انگلیسی را القای رعب و وحشت میان هواداران فوتبال جهت امتناع از سفر به این کشور جهت تماشای دیدارهای جام‌ کنفدراسیون‌ها و جام جهانی 2018 اعلام کرده‌اند.
 
در فیلم پخش شده هواداران انگلیسی از سوی همتایان روسی خود به شدت مورد تهدید قرار گرفته بودند و اینکه در صورت سفر به کشورشان برای تماشای هرگونه بازی باشگاهی و ملی با دردسر مواجه خواهند شد.

تیم روستوف روسیه با در اختیار داشتن سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی 19 اسفند ماه سال جاری در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان منچستریونایتد است. دیدار برگشت نیز 26 اسفند برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 272317

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/272317/شیطنت-شبکه-bbc-درمورد-روسیه-تیم-روستوف

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com