تاریخ انتشاردوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
کد مطلب : ۲۷۱۶۰۲
مردم مازندران بویژه به ائمه و به‌خصوص به امام رضا(ع) عشق و وابستگی عمیقی دارند که با ایجاد نمایندگی آستان‌قدس در این استان، حضور امام رضا(ع) در ابعاد مختلف زندگی مازندرانی‌ها بیشتر و گسترده‌تر خواهد شد.
۰
plusresetminus
برافراشته‌شدن پرچم امام رضا(ع) در مازندران با ایجاد نمایندگی آستان‌قدس فرصتی فوق‌العاده است
به گزارش بلاغ، نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران در دیدار سرپرست نمایندگی آستان‌قدس در مازندران و مسئولان این نمایندگی، با بیان مطلب فوق، فرهنگ رضوی را عامل حیات و زندگی دانست و اظهار کرد: سبک زندگی حضرت رضا(ع)، موهبتی برای همه انسان‌ها بویژه برای مردم ایران است که باید آن را به نسل جوان ارائه داد.

آیت‌الله نورالله طبرسی با ابراز خوشحالی از ایجاد نمایندگی آستان‌قدس در مازندران، فعالیت‌های جدید در گسترش امر زیارت و محرومیت‌زدایی را فرصت جدیدی در تعمیق معرفت جامعه نسبت به امامت و ثامن‌الحجج(ع) ذکر کرد و گفت: امید می‌رود با همکاری عموم خیران و علماء و امامان جمعه و جماعت، نمایندگی آستان‌قدس بتواند در پیشبرد مسئولیت محرومیت‌زدایی موفق شود.

در این دیدار، محمداسماعیل امام‌زاده با ارائه گزارشی از رسالت و ماموریت نمایندگی آستان‌قدس رضوی عنوان کرد: مردم شیفته و دلداده حضرت امام رضا(ع) از آرزوهایشان خادم‌شدن حضرت ثامن‌الحجج(ع) است که با ایجاد نمایندگی آستان‌قدس این امکان برای عموم مردم به‌خصوص خیران بوجود آمد.

سرپرست نمایندگی آستان‌قدس رضوی در مازندران با اشاره به ارکان این نمایندگی در حوزه‌های: شناسایی محرومان و خیران، وقف و نذورات، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و بخش خادمیاری بیان داشت: با افتتاح رسمی دفتر نمایندگی آستان‌قدس رضوی در مازندران، خدمات امام رئوف در این استان در همه زمینه‌ها با همت عموم مردم و افراد نیکوکار و عاشق امام رضا(ع) گسترش خواهد یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما