کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود:

585 نفر با 13 دستگاه اتوبوس به راهیان نور اعزام خواهند شد

2 اسفند 1395 ساعت 21:25

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: 585 نفر زائر با 13 دستگاه اتوبوس از شهرستان میاندورود به راهیان نور در سال جاری اعزام خواهند شد.


به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، حسین جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: راهیان نور بازدید از زمین‌های خشک و لم‌یزرع نیست بلکه بازدید از سرزمین‌های مقدس و عشق بازی مخلص‌ترین و پاک‌ترین انسان‌های قرن حاضر با معشوقشان بوده است.

وی بیان کرد: جنگ و دفاع ما، دفاع مقدس قرآنی، اسلامی و دفاع از ناموس، شرف و حیثیت 1400 سال اسلام ناب محمدی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به فرموده امام(ره) جنگ بین حق و باطل و جنگ اعتقادی بین ایمان و کفر بوده است که کشتگان آن شهید محسوب می‌شوند و خریدار خون آنها خداوند است.

جناسمی تصریح کرد: امروز زیارت مقتل شهیدان و حضور خیل زائران و دلدادگان در مشهد شهدای این آب و خاک در کاروان راهیان نور نشان از حقانیت راه مردانی است که به حقیقت با قطع تعلقات مذموم دنیا و سیر و سلوک در عالم معنا به مقام والای شهادت رسیدند.

وی افزود: آنان که باعزت و سربلندی مدال پرافتخار بندگی معبود را به گردن آویختند و عاشقانه در مسلخ عشق به خون خود غلطیدند به راستی آنها هستند که می‌توانند به ما درس چگونه زیستن و چگونه مردن را بیاموزند.

جناسمی با بیان اینکه امروز حکایت از حماسه آفرینان و دلیر مردانی است که با سلاح ایمان و عزمی عظیم در طول دوران دفاع مقدس بی‌محابا به دل خطر زدند جان در طبق اخلاص گذاشتند، اضافه کرد: شهدا خاک وطن را با سرخی خون خود شرافت بخشیدند خاکی که تنها همیشه تاریخ قدمگاه عاشقان و سجده گاه هر چه دل است.

وی از اعزام 585 نفر زائر با 13 دستگاه اتوبوس به راهیان نور از شهرستان میاندورود در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری همه مسئولان و مردم عزیز شهرستان زائرین را در موعد مقرر اعزام کنیم و در بزرگترین عملیات فرهنگی کشور حضور قوی و موثر داشته باشیم.


کد مطلب: 270039

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/270039/585-نفر-13-دستگاه-اتوبوس-راهیان-نور-اعزام-خواهند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com