در گفتگوی تفصیلی سرپرست نساجی مازندران با بلاغ مطرح شد:

قرارداد 300 میلیون ریالی مسئول تدارکات با باشگاه نساجی!

تاریخ انتشارجمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۲۶۸۹۲
سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران که این روزهای انتقاداتی نسبت به وی مطرح می شود،به این انتقادات پاسخ داد.
۰
plusresetminus
قرارداد 300 میلیون ریالی مسئول تدارکات با باشگاه نساجی!
مسعود علیپور خنکدار که به مسائلی پیرامون باشگاه نساجی از جمله وضعیت مالکیت و همچنین بحث هایی که در مورد لیست جالب این تیم برابر نیروی زمینی تهران و حضور مترجم در لیست در حالی که مربی و بازیکن خارجی در این تیم وجود ندارد، مربوط می شد در گفتگویی تفصیلی به سوالات خبرنگار بلاغ پاسخ داد که در زیر آمده است:
بلاغ:آقای علیپور،نساجی را پس از یکسال دوری از استادیوم شهید وطنی قائم شهر چطور دیدید؟
نساجی بعد از مدت ها بالاخره در زمین شهر خودش توانست بازی کند. الحمدلله شرایطی به وجود آمده تا تماشاگران و فوتبال دوستان قائمشهری دیگر مسافت طولانی تا ساری را طی نمی کنند تا بازی تیم محبوب شان را تماشا کنند و در شهر خودشان حامی نساجی باشند.
بلاغ: متأسفانه دوری نساجی از خانه، تلفاتی هم در پی داشته است.
بله، متأسفانه مشکلات زیادی در طول این یکی دو سال برای هواداران نساجی ایجاد شده بود و علاوه بر این تیم نساجی هم به عبارتی میهمان بود. با این وجود از همه مسئولان علی الخصوص مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران بابت آماده سازی چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی تشکر می کنم.
بلاغ:نظرتان در مورد میزان اسقبال هواداران از این بازی چیست؟
استقبال پرشوری از بازی روز سه شنبه انجام شد. هر چند ما نتوانستیم نتیجه دلخواه و مطلوب هواداران را کسب کنیم و شرمنده آنها شدیم. متأسفانه بچه ها دور از انتظار ظاهر شدند. اکثر بازیکنان ما متولدین سالهای 70 ، 71 و قبل از آن هستند و شاید این همه تماشاگر را یکجا ندیده بودند و بدلیل استرسی که به آنها وارد شده بود و همچنین بازی برای اولین بار در چمن مصنوعی باعث شد تا نتیجه مطلوب را کسب نکنیم.
بلاغ: یعنی بازیکنان از کیفیت چمن راضی نبودند؟
کیفیت چمن خوب است، چون بازیکنان به بازی در چمن مصنوعی عادت نداشتند، کیفیت بازی آنها کمی پایین آمد و آنچه که از آنها انتظار می رفت در زمین انجام نشد. البته همه زحمت خود را کشیدند و تیم نیروی زمینی هم تیم خوبی بود.
بلاغ: وضعیت مالکیت تیم به کجا کشیده شد؟
سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان مازندران به آقای سردار قاسم نژاد اعتماد کرد. ایشان هم کجدار و مریز هزینه هایی برای مسافرت های تیم به شهرستان ها انجام می دهند اما در مورد مالکیت باشگاه، دوستان باید بنشینند و تکلیف آن را مشخص کنند. اگر آقای قاسم نژاد تمایل به تیمداری دارد حمایت شود. ایشان یک سرمایه گذار است و برای سرمایه گذاری هم باید بسترهای لازم فراهم شود.
بلاغ: انتقادات زیادی بر علیه شما مطرح می شود؟ آیا قبول دارید که باید در این زمینه شفاف سازی کنید؟
شفاف سازی در رابطه با چه موضوعی؟
بلاغ: مثلاً اینکه بر سر تمرینات نساجی حاضر نمی شوید و تدارکات لازم برای برگزاری تمرینات مانند آب معدنی و ...  توسط شما فراهم نمی شود.
نه، اصلاً این موضوع را قبول ندارم. بنده سرپرست تیم و جدیداً مدیر تیم هستم. مدیر تیم رابط بین بازیکنان با مدیرعامل و فدراسیون است. بنده هم در دانشگاه تدریس می کنم و هم اینکه در یکی از سازمان های ورزشی مشغول هستم، شاید یکی دو روز در هفته در تمرینات نباشم. البته برای تیم کمک سرپرست تعیین کرده ایم و در نبود بنده او کارها را انجام می دهد. ما نه مشکل آب معدنی داریم، نه مشکل تغذیه و نه چیز دیگر.
بلاغ: موضوع دیگری که در مورد شما مطرح می شود این است که در جلساتی که باید قبل از بازی با نماینده فدراسیون و نماینده هیأت فوتبال و سرپرست حریف داشته باشید شرکت نمی کنید! ، علتش چیست؟
اتفاقاً در اولین جلسه ای که با آقای حمید جاسمیان در تهران با هم بودیم، بحث امکانات و لباس برای تیم بود که پیگیر شدم. خرید 35 دست لباس و شماره گذاری آنها را انجام دادم. جلسه ای که شما از آن صحبت می کنید، آنقدرها هم ضرورت نداشته!! که بنده حتماً حضور داشته باشم. من تلفنی رنگ پیراهن و سایر چیزهایی که نیاز بود را به آقای جاسمیان گفتم و مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشت.
در تمام جلسات خودم حضور دارم و به کسی اجازه دخالت در کار باشگاه را نمی دهم. بنده مصر هستم که آرامش فعلی که در تیم وجود دارد، حفظ شود و همه باید به این موضوع کمک کنند تا تیم به حاشیه نرود.
بلاغ: البته نساجی این روزها بی حاشیه هم نیست. نمونه اش درگیری شما با قاسم محب الاسلام مربی دروازه بان ها که گرد و خاک زیادی به پا کرد.
قاسم محب الاسلام هیچ درگیری با بنده نداشته است. ایشان با یکی از بازیکنان درگیری داشت. ببینید، در یک خانواده مشکلاتی ایجاد می شود و برای آن باید چاره ای اندیشید نه اینکه از بیرون همه داد و فریاد زده و به آن دامن بزنند.
بلاغ: یعنی شما درگیری خود با مربی دروازه بان ها را تکذیب می کنید؟
ایشان با من هیچ درگیری نداشت و همانطور که گفتم با یکی از بازیکنان درگیر شده بود که من وساطت کردم و ختم به خیر شد. محب الاسلام حرفی زده بود و بعداً بابت آن از باشگاه عذرخواهی کرد و بعد از یکی دو هفته تنبیه به تمرینات برگشت.
بلاغ: آخر شنیده شده وقتی محب الاسلام برای خرید دستکش برای یکی از دروازه بان ها از شما طلب پول کرد، شما با به زبان آوردن جمله ای توهین آمیز به تیم نساجی بی احترامی کرده اید. آیا صحت دارد؟
نه اصلاً. اتفاقاً همین چند روز پیش دروازه بان ها لباس خواسته بودند و خودم 3 دست لباس گلری خریداری کردم و به آنها دادم. اصلاً بحث مشکل لباس نبوده است. چیزی حدود 200 میلیون تومان از محل فروش محمد عباس زاده به پرسپولیس عاید نساجی شده و در بحث البسه تیم هیچ مشکلی وجود ندارد.
بلاغ: پس شما به کل درگیری تان با محب الاسلام را رد می کنید؟
درگیری به آن شکل نبود. یک صحبتی بین بازیکنان بوده. قاسم صدایش را بالا برده بود و به یکی از کمک سرپرستان توهین شده بود و من به قاسم گفتم حرف زشت نزن. من حتی در آن لحظه در ماشینم نشسته بودم.
بلاغ: منظورتان از کمک سرپرست همان مهدی نادری است؟
به هر حال به یکی از آنها توهینی شده بود.
بلاغ: راستی در بازی آخر برابر نیروی زمینی اسم فرشید گرائیلی و مهدی نادی در لیست به عنوان مترجم و فیزیوتراپ آمد که جنجال به پا کرد. مگر نساجی بازیکن و مربی خارجی هم دارد که ما خبر نداریم؟
قبول دارم. اما وقتی ما نمی توانیم عین این چند نفر که قانون در نظر گرفته مثل فیزیوتراپ و مترجم را به روی نیمکت بیاوریم و به تدارکات هم نیاز داریم، اسم آقای نادی را به عنوان تدارکات رد کردیم.
بلاغ: مگر شما در تیم تدارکات ندارید؟
چرا تدارکات داریم. آقای درزی و آقای نادری هستند اما فقط یکی از آنها باید روی نیمکت بنشیند. بنابراین نام آقای نادری را به عنوان فیزیوتراپ رد کردیم تا از وجودش در نیمکت استفاده کنیم!
بلاغ: فرشید گرائیلی چطور؟
مدیریت باشگاه خواسته تا از ایشان به عنوان مسئول رسانه استفاده شود. اسم او را دادیم اما چون مسئول رسانه در لیست نفرات روی نیمکت وجود ندارد نامش را به عنوان مترجم نوشتیم!
بلاغ: یعنی آقای گرائیلی مسئول رسانه باشگاه نساجی شده است؟
فعلاً نه به آن صورت! اما چون کارت برای او صادر شده در کنار تیم حضور دارد.
بلاغ: آخر در هیچ جای دنیا نمی بینیم که مسئول رسانه باشگاه روی نیمکت بنشیند. همانطور که خودتان می گویید جایگاهی برای مسئول رسانه روی نیمکت تیم ها تعریف نشده است.
نه، ما با فدراسیون صحبت داشتیم، می تواند بنشیند. من که نمی توانم بگویم با فرشید گرائیلی قرارداد نبندند. مدیریت تصمیم گرفته که گرائیلی کمک حال تیم شود. اما دوستانی که در بالا نشسته اند و نه تنها دلشان برای تیم نمی سوزد بلکه سنگ اندازی می کنند تا نساجی نتیجه نگیرد، اینها آمدند و به نماینده فدراسیون گفتند که او نباید روی نیمکت بنشیند.
بلاغ: شنیده ایم که مهدی نادی قرارداد 30 میلیون توامنی با نساجی دارد. درست است؟
 بله، 30 میلیون تومان قرارداد ایشان با باشگاه است.
بلاغ:یعنی باشگاه نساجی به یک تدارکات اینقدر پول می دهد؟
ببینید، مهدی نادی فرد دلسوزی است و شاید بعضی وقت ها از جیبش برای تیم هزینه کند. مدیریت باشگاه به وی اعتماد کرده و او کارهایش را انجام می دهد. ایشان فراتر از یک تدارکات کار می کند. شما فکر می کنید او از قرارداد 30 میلیونی اش چقدر دریافت می کند. او تا به حال 8 ، 10 میلیون تومان از جبیش گذاشته است.
بلاغ: قبول کنید که هوادار نساجی در شرایطی که تیمش در لیست بدهکاران کمیته انضباطی قرار دارد و برای مسافرت های خارج از خانه با مشکل روبروست و بازیکنان در سفر به سیرجان ساندویچ می خورند، برنمی تابد که تدارکات این تیم 30 میلیون قرارداد داشته باشد.
حالا که گفتید ساندویچ باید بگویم پرواز ما به سیرجان متأسفانه با تأخیر انجام شد. طبق برنامه قرار بود 8 شب به کرمان برسیم اما با این تأخیر 10:30 شب به کرمان رسیدیم. قرار بود شب آنجا بمانیم و صبح به سمت سیرجان حرکت کنیم. متأسفانه با تأخیری که به وجود آمد، برنامه ما به طور کل بهم خورد. بازیکنان در هواپیما شام خوردند و تعدادی  از آنها نیز پس از رسیدن به کرمان به ما گفتند شام سبک تر بخوریم که ما برایشان ساندویچ گرفتیم و در نهایت ساعت 1:30 بامداد به سیرجان رسیدیم!
آقای مهدی نادی نه تنها در تمرینات به کمک می کند بلکه ماشین شخصی اش کاملاً در اختیار ماست. ایشان در اکثر ساعت شبانه روز در اختیار ماست. به نظر شما اگر کمتر از این رقم به وی می دادیم در حق زن و بچه اش اجحاف نمی شد؟
بلاغ: بنابراین با این اوضاع در سیرجان قه قدری بد بود که باخت 4 بر صفر برابر گل گهر دور از انتظار نبوده باشد؟
ارتفاع شهر سیرجان حدود 2500 متر بالاتر از سطح دریاست و برای بازیکنان مشکلات تنفسی ایجاد کرده بود. در کنار آن دیر خوابیدن بازیکنان هم مزید بر علت شده بود. در این باخت، مقصر اصلی خود بنده هستم. این اتفاق تلنگری برای ما شد تا در سفرهای بعدی خود زودتر برنامه ریزی هایمان را انجام دهیم.
بلاغ: شرایط نساجی را در ادامه فصل چگونه پیش بینی می کنید؟
من وارد بحث فنی نمی شوم اما با توجه به بازیکنان خوب، جوان و آینده داری که در تیم داریم و اگر مشکلات مالی باشگاه هر چه زودتر برطرف شود، تمام تلاش خود را می کنیم تا از مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.
بلاغ:اگر صحبت خاصی مانده بفرمائید.
معتقدم از آقای قاسم نژاد حمایتی صورت نگرفته است. من از همه مسئولان از جمله استاندار محترم، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نمایندگان قائم شهر، اعضای شورای شهر و سایران می خواهم که از بخش خصوصی مثل سردار قاسم نژاد که وارد عرصه شده حمایت کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴