گزارش بلاغ از حواشی جذاب دیدار نساجی و نیروی زمینی/

ناهماهنگی مسئولان در برگزاری مراسم و اختلاف نظر هواداران نساجی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۲۶۸۶۱
دیدار دو تیم نساجی مازندران و نیروی زمینی تهران در حالی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که هواداران متعصب نساجی پس از یک سال و نیم موفق شدند بازی تیم خود را از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ببینند.
۰
plusresetminus
ناهماهنگی مسئولان در برگزاری مراسم و اختلاف نظر هواداران نساجی
به گزارش خبرنگار ورزشی بلاغ،این دیدار حاشیه های جذابی داشت که خواندنش خالی از لطف نیست:
* این دیدار تحت تأثیر مراسم افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر قرار گرفته بود . از یک ساعت قبل از آغاز این دیدار شاهد حضور جمع کثیری از مسئولان ورزشی و سیاسی استان و شهرستان کنار چمن مصنوعی این ورزشگاه بودیم.
* همزمان با حضور مسئولان در کنار زمین شاهد برگزاری یک بازی دوستانه بین دو تیم مدارس فوتبال ستارگان قائمشهر و شهدای دانش آموز بودیم که با تلاش کاووس سیفی، مسئول کمیته جوانان هیأت فوتبال قائمشهر تدارک دیده شده بود.
* تا یک ساعت قبل از آغاز این دیدار تعداد هواداران نساجی به هزار نفر نیز نرسیده بود. ظاهراً برگزاری این دیدار در روز غیر تعطیل سبب شد تا هواداران شاغل این تیم خود را دیرتر به ورزشگاه برسانند.
* برای اولین بار شاهد نصب تمثال سرداران شهید قائمشهر روی یک بنر طویل بودیم.
* برخلاف تبلیغات رسانه ها و مدیرکل اداره ورزش و جوانان، هواداران نساجی نسبت به پوشیدن پیراهن نساجی استقبال چندانی نشان ندادند. چند ده نفری هم که پیراهن قرمز پوشیده بودند، به صورت پراکنده روی سکوها نشستند.
* هواداران نساجی در روزی که پس از یک سال و نیم بازی تیم محبوب خود را در ورزشگاه شهید وطنی دنبال می کردند فردی آشنا را روی سکوها دیدند. رحمت مرزبان ، از لیدرهای سابق و سال های دور فوتبال قائمشهر پس از سالیان سال در ورزشگاه حضور پیدا کرد تا با وجودی که حنجره اش را برای نساجی از دست داده بود دوباره هواداران را به تشویق نساجی وا دارد. هواداران نساجی با شعار "رحمت حنجره طلا" مرزبان را تشویق کردند.
* یکی از خوانندگان خوش صدای استان از جایگاه خبرنگاران ورزشگاه به اجرای موسیقی زنده پرداخت که البته با استقبال چندان هواداران مواجه نشد و در بین اجرا شعارهای متفاوت آنها در حمایت از نساجی را شاهد بودیم. جالب اینجاست که هواداران نساجی فکر می کردند موسیقی ضبط شده در حال پخش است و خواننده را ندیدند.
* همزمان با اجرای موسیقی شاهد مراسم افتتاح چمن مصنوعی و بریدن روبان قرمز و قرائت آیه هائی از قرآن کریم توسط آیت الله معلمی بودیم که این عدم هماهنگی دلخوری یکی دو مسئول را به دنبال داشت. گویا خود مسئولان هم نمی دانستند این خواننده در حال اجرای زنده است!
* محمدهادی خلردی، نائب رئیس هیأت فوتبال مازندران برخلاف تمام مسئولان که با لباس رسمی در این مراسم حضور داشتند، کاپشن پوشیده بود و بیشتر سعی داشت در کمک به پیش بردن امور ورزشگاه و مراسم افتتاح و همچنین کمک به عوامل ورزشگاه ایفای نقش کند. خلردی در طول 90 دقیقه به همراه حامد ابراهیمی از کنار زمین نظاره گر این دیدار بود.
* پس از بریدن روبان قرمز توسط مسئولان ،  سعادتمند و معلمی و سایر مسئولان روی چمن مصنوعی ورزشگاه حضور پیدا کردند و دقایقی قدم زدند.
* درست در لحظه حضور مسئولان در چمن مصنوعی ورزشگاه، هواداران نساجی در اقدامی عجیب و البته مشکوک به تشویق علیپور پرداختند. البته متوجه نشدیم منظور آنها کمال علیپور، نماینده مردم قائمشهر در مجلس بود یا مسعود علیپور ، سرپرست نساجی!!
* قبل از آغاز مراسم افتتاح دو هوادار خردسال نساجی به نام های یاس و آرشاویر رضوی بنری جالب و احساسی را نشان هواداران دادند که تشویق آنها را به دنبال داشت. روی این بنر نوشته شده بود:
" نساجی ای معشوقه جان
پس از یک سال و نیم دوری از وطن به خانه خوش آمدی"
* روی فنس ورزشگاه بنری با مضمون خیرمقدم به حسین قاسم نژاد درج شده بود. ولی از خود مالک نساجی خبری نبود و ظاهراً ایشان در سفر کربلا حضور داشتند. نکته جالب اینجاست که این بنر از طرف خود باشگاه نساجی درج شده بود!!
* در این دیدار شاهد حضور جمعیت زیادی از خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران شبکه تبرستان برای پخش مستقیم این دیدار ، دوربین مستطیل سبز و لیگ یک (شبکه ورزش) و همچنین دوربین فدراسیون فوتبال بودیم.
* از سوی هواداران سکوی پشت نیمکت نساجی ناصر حجازی، سرمربی فقید و سابق نساجی مورد تشویق قرار گرفت تا یاد و خاطره این مربی اسطوره ای نیز زنده شود.
* از سوی همین سکو!  احمد سعادتمند مورد تشویق هواداران قرار گرفت تا شاهد پاسخ مدیرکل به ابراز احساسات هواداران باشیم.
* مسئولان ورزشی و سیاسی استان و شهرستان قبل از آغاز این دیدار با حضور در رختکن تیم نساجی و ایجاد حلقه اتحاد خواستار پیروزی تیم از بازیکنان شدند و برای این پیروزی نیز پاداشی تعیین کرده بودند.
* در جایگاه ویژه استادیوم شاهد حضور جمع کثیری از مهمانان غریب و آشنا بودیم که ظاهراً اکثرشان برای اولین بار پای در ورزشگاه شهید وطنی نهاده بودند.
* عدم حضور یک و نیم ساله نساجی در شهر خود سبب شد تا هواداران نساجی قبل از آغاز بازی با انرژی خاصی به تشویق تیم خود بپردازند.
* یونس گرائیلی سرمربی نساجی در چند نوبت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
* تابلوی های تبلیغاتی دور زمین جلوه خاصی به ورزشگاه شهید وطنی و چمن تازه نصب شده اش داده بود.
* کاپیتانی نساجی در این دیدار بر عهده میلاد کامل بود و پس از تعویض او بازوبند به مصطفی نوربخش رسید تا مشخص شود این جوان باسابقه ترین بازیکن نساجی در درون میدان می باشد.
* در تیم نیروی زمینی سید محمد حسینی، حامد بور بور و تورج رجائی سابقه حضور در نساجی را داشتند که اتفاقاً هر سه بازیکن فیکس این تیم بودند.
* در لیست عوامل اجرائی نساجی نام مترجم نیز درج شده که تعجب خبرنگاران را به دنبال داشت! نساجی از هیچ فرد خارجی در تیم خود سود نمی برد ولی نام فرشید گرائیلی در نقش مترجم نقش بسته بود. جالب اینجاست که نام مهدی نادی نیز در نقش فزیوتراپ تیم نساجی درج شده بود که این مسئله تعجب خبرنگاران را صد چندان کرد. محمدهادی خلردی نیز پس از دیدن فرشید گرائیلی او را به بیرون از زمین هدایت کرد.
* نحوه بازی نساجی نشان داد که هنوز بازیکنان این تیم به چمن مصنوعی این ورزشگاه عادت نکرده اند. لیزخوردن های گاه و بیگاه بازیکنان و از همه مهمتر پاس های اشتباه مداوم آنها در چند نوبت روی اعصاب هواداران رفته بود. دوربینیان اشتباهات بیشتری نسبت به سایر بازیکنان داشت.
* متأسفانه در پاره ای از اوقات باز هم از سوی عده  انگشت شماری از هواداران شاهد بی احترامی هائی بودیم که به دل سایر هواداران ننشست.
* در سکوی بتنی شاهد درگیری فیزیکی یک لیدر با یکی از هواداران نساجی بودیم که اعتراض و دلخوری هواداران را نسبت به حرکت این لیدر به دنبال داشت.
* یکی از لیدرهای سکوی بتنی نساجی با حضور در مقابل سکوی پشت نیمکت ذخیره نساجی سعی داشت هواداران را به تشویق وا دارد که در اقدامی عجیب شاهد هو شدن او از سوی هواداران این سکو بودیم . این مسئله سبب شد تا این لیدر با ناراحتی سرش را پائین بگذارد و به سکوی پشت نیکمت ذخیره حریف برود. این حرکت خنده لیدرهای این سکو را به دنبال داشت. جالب اینجاست که لیدر سکوی بتنی با اقبال هواداران سکوی پشت نیمکت ذخیره حریف نیز مواجه نشد و مجبور شد فقط بنشیند و نظاره گر بازی باشد.
* تلاش مصطفی نوربخش و مجتبی رمضانی برای زدن ضربات ایستگاهی نیز از دید خبرنگاران ، عکاسان و هواداران نساجی پنهان نماند.
* یکی از لیدرهای نساجی که قبلاً اعلام بازنشستگی اش در یکی دو رسانه مجازی انعکاس یافته بود با لباسی غیر از لباس یکدست سایر لیدرها ، هواداران را به تشویق وا می داشت.
* تیم داوری در این دیدار عملکرد تقریباً مثبتی از خود نشان دادند ولی در یک صحنه سبب شد تا تصمیمات این داور با شعار " داور قهرمانی " هواداران روبرو شود.
* در نیمه دوم این دیدار تیم نیروی زمینی بازی بهتری از خود نشان داد و در یکی دو صحنه نیز خطرناک ظاهر شده بودند.
* از دقیقه 70 به بعد ضعف بدنی را به خوبی می توانستیم در پاهای بازیکنان دو تیم شاهد باشیم.
* احمد سعادتمند به همراه سید مهرداد یعقوبی و فرشید قدیمی در نیمه دوم این دیدار از جایگاه خبرنگاران نظاره گر این دیدار بودند و مشکلات این بخش از ساختمان هیأت فوتبال را مورد بررسی قرار دادند.
* علیرغم تلاش محمدرضا برزگر و محمدرضا گرزین برای حل مشکل اینترنت ورزشگاه و حل شدن این مشکل ، متأسفانه کمبود جا برای خبرنگاران سبب شد تا مسئولان سایت نساجی اسپرت طبق روال سابق نتوانند گزارش رادیوئی داشته باشند و به گزارش متنی بسنده کردند.
* پس از پایان بازی، یونس گرائیلی و چند بازیکن و مربی نساجی نای بلند شدن از نیمکت ذخیره را نداشتند.
* چند تن از هواداران نساجی نارضایتی خود را از عملکرد نساجی ابراز داشتند که با واکنش چند هوادار دیگر مواجه شدند. دسته دوم معتقد بودند حضور نساجی پس از یک سال و نیم در این ورزشگاه یک نعمت است و مشکلات فنی تیم حل می شود. عده ای زیادی از هواداران نساجی نیز نسبت به مشکلات مالی تیم و عدم توجه مسئولان باشگاه به این مسئله اعتراض داشتند.
* عده ای از هواداران نیز مسعود علیپور، سرپرست نساجی را مورد انتقاد قرار داده بودند.
* تعدادی از بازیکنان نساجی که از نتیجه بازی ناراحت بودند،  انعکاس شدید نور آفتاب را از عوامل افت کیفیت عملکرد تیم در نیمه دوم برشمردند.
* اکبر دوربینیان تا 20 دقیقه پس از بازی روی نیمکت ذخیره نشسته بود و به رختکن تیم نرفت. او بابت تساوی نساجی در این دیدار شدیداً ناراحت بود و عنوان می کرد به هیچ عنوان نباید در این ورزشگاه امتیاز از دست دهیم.
* مربیان و عوامل تیم نیروی زمینی نیز چند دقیقه ای پس از پایان بازی مقابل نیمکت ذخیره تیم خود توقف کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
* بازار مصاحبه در ابتدا، بین دو نیمه و پایان بازی حسابی داغ بود.
* بازیکنان نیروی زمینی تحت تدابیر امنیتی ورزشگاه را ترک کردند. هر چند اطراف درب خروجی ورزشگاه فقط چند هوادار ایستاده بودند و حرکات را رصد می کردند.
* سید محمدحسینی، دروازه بان سابق نساجی و در حال حاضر نیروی زمینی با تعدادی از هواداران نساجی به خوش و بش می پرداخت.
به گزارش بلاغ، تیم نساجی با این تساوی 8 امتیازی شد و در رده ششم جدول جای گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴