تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۲۶۸۲۶۲
فرمانده انتظامی مازندران گفت: برخورد با آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی نقاط حاشیه‌نشین، برخورد با اراذل‌و اوباش و جرائم خشن، برخورد با قاچاق مواد مخدر، سرقت، جمع‌آوری خرده‌فروشان و ساماندهی و انضباط بخشی ترافیکی از اهداف اجرای طرح ظفر است.
۰
plusresetminus
طرح ظفر 3 در قائم‌شهر با هدف ارتقای امنیت اجتماعی برگزار شد
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، سردار محمود میرفیضی در بازدید از نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی در شهرستان قائم‎شهر با بیان اینکه انجام سلسله طرح‌هایی در استان در قالب طرح ظفر3 انجام می‌شود، اظهار کرد: طرح ظفر 3 با استفاده از ظرفیت‌های استانی در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شده و برخورد با آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی نقاط حاشیه‌نشین، برخورد با اراذل‌و اوباش و جرائم خشن، برخورد با قاچاق مواد مخدر، سرقت، جمع‌آوری خرده‌فروشان و ساماندهی و انضباط بخشی ترافیکی دیگر اهداف اجرای طرح ظفر است.


فرمانده انتظامی استان مازندران، ادامه داد: با توجه به هماهنگی با دستگاه‌های سیاسی و قضایی قائم‌شهر، 380 نفر در این شهرستان دستگیر شدند.


این مسئول با اشاره به اینکه 14نفر اراذل و اوباش و 17 نفر سارقان سابقه‌دار دستگیر شدند، تصریح کرد: یک‌میلیارد و 400 میلیون تومان ارزش ریالی طلا و اموال قاچاقی و سرقتی و 52 قبضه سلاح سرد و گرم ضبط شد.


میرفیضی همچنین از کشف 20 کیلو انواع مواد مخدر و ضبط 64 دستگاه از انواع وسایل نقلیه خبر داد وگفت: نزدیک به 90 درصد به اهداف از پیش تعیین شده در این طرح دست پیدا کردیم.


وی با بیان اینکه در اجرای این طرح پاسخگو بودن در قبال مطالبات مردم و افزایش رضایت‌مندی از وظایف نیروی انتظامی بوده، خاطرنشان کرد: با توجه به نظرسنجی و نیازسنجی در هر شهر برنامه‌ریزی انجام می‌شود و با تعامل با مسؤولان، سعی در ایجاد امنیت مناسب در جامعه است.

فرمانده انتظامی مازندران، بیان کرد: این نمایشگاه با توجه به ظرفیت فعلی شهرستان ارائه شده است و نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی در قائم‌شهر قسمت کوچکی از اموال کشف شده و نمونه‌ی کوچکی است که مردم بدانند فرزندانشان از آرامش خود می‌گذرند تا آرامش را برای آنان به‌وجود آورند و مردم احساس امنیت کنند.

این مسئول اظهار کرد: برای پلیس افتخار است که خادم مؤمن‌ترین مردم دنیاست و معتقدیم مردم باید پلیس ما بوده و بر کار ما نظارت داشته باشند.


وی درپایان از وجود مرکزتلفنی 197 خبر داد و افزود: بر اساس قانون اساسی مردم بر ما نظارت می‌کنند و این مرکز بصورت شبانه روزی است که با اطلاع رسانی دقیق با تخلفات به شدت برخورد می‌کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴