تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۲۶۷۱۲
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: وضعیت مالکیتی باشگاه نساجی تا شنبه آینده‌ نهایی می‌شود‌.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، احمد سعادتمند ‌عصر امروز در حاشیه افتتاح ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از 10 ماه کار و تلاش شبانه‌روزی امروز چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی افتتاح شد.
وی تصریح کرد: زیرسازی این استادیوم که با همت شورای و شهرداری قائمشهر با بودجه حدود 300 میلیون تومان انجام شد و بحث مقاوم‌سازی، رنگ‌آمیزی همراه با خرید و نصب چمن هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان داشته است.
سعادتمند خاطرنشان کرد: تیم بزرگی همچون نساجی مازندران با بیش از 60 سال قدمت سبب این شده تا قائمشهر قطب فوتبال مازندران شود.
وی در مورد بحث مالکیتی باشگاه نساجی مازندران بیان داشت: دو جلسه را با حضور مسئولان شهری و استانی در مورد وضعیت مالی و مالکیتی باشگاه نساجی برگزار کردیم و در جلسه نهایی ‌روز شنبه آینده با حضور مدیران جدید باشگاه نساجی مسائل را هر چه سریع‌تر برطرف می‌سازیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019  اظهار داشت: ما نامه‌ای را به رئیس فدراسیون فوتبال جناب کفاشیان نوشتیم تا بتوانیم میزبانی این رقابت‌ها را با توجه به امکاناتی که داریم عهده‌دار شویم که هنوز تکلیف قرعه کشی این رقابت‌ها معلوم نشده است.
وی درباره حمایت از دو تیم دسته اولی استان در رقابت‌های کشور  افزود: ما راهی نداریم جز اینکه از تیم‌های نساجی و سایپا حمایت کنیم تا با فرصت 6 ماهی که داریم شاهد صعود هر دو تیم به لیگ برتر باشیم.
سعادتمند درباره آخرین وضعیت باشگاه شموشک نوشهر افزود: جلسات متعددی را با حضور مسئولان شهری نوشهر برگزار کردیم و تا با حمایت سردار رویانیان مشکلات این تیم قدیمی را حل کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: رقابت‌های کشتی جام بین‌المللی شهید شیرودی عصر پنجشنبه با حضور کشورهایی همچون گرجستان، فیلیپین، ارمنستان و تیم‌هایی از سراسر کشور برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴