کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه پل‌سفید:

ملت ایران آگاهانه برای احیاء ارزشها قیام کردند

15 بهمن 1395 ساعت 15:35

امام جمعه پل‌سفید در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: ملت ایران آگاهانه برای احیاء ارزشها قیام کردند و به بیت مرجعیت روی آوردند و این انقلاب بی نظیر را به وجود آوردند.


به گزارش بلاغ به نقل از سوادکوه آنلاین، حجت‌الاسلام احمد قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پل‌سفید در ادامه تفسیر سوره حمد اظهار کرد: سوره حمد واقعا ام‌الکتاب است.

وی افزود: «ایاک نعبد و ایاک نستعین»، تمامی اخلاص یک انسان مخلص که نه ترس از جهنم نه شوق رفتن به بهشت علت عبادت او است، مصداق کامل این مطلب حضرت علی (ع) و چهارده معصوم هستند.

امام جمعه پل‌سفید ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار خاطر نشان کرد: زینب کبری کسی است که با خطبه‌های آتشین خود در شام حکومت ظالم و فاسد بنی امیه را رسوا کرد.

قربانی ادامه داد: باید خواهران و برادران ما کار زینبی کنند و در حفظ ارزشها از این بانوی بزرگ اسلام تبعیت کنند و درود می فرستیم به آن برادران و خواهران پرستار که در دل شب به بیماران رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به حضور همافران نیروی هوایی در بیت امام راحل و بیعت با ایشان اظهار کرد: همافران نیروی هوایی با حضور در بیت امام خمینی (ره) و انجام رژه و اعلام همبستگی با رهبری و انقلاب جوهره حقیقی خودشان را نشان دادند.

امام جمعه پل‌سفید به فرا رسیدن دهه فجر اشاره کرد و گفت: ملت ایران آگاهانه برای احیاء ارزشها قیام کردند و به بیت مرجعیت روی آوردند و این انقلاب بی نظیر را به وجود آوردند.

شایان ذکر است درپایان نمازگزاران در محکومیت دولت آمریکا درمحدودکردن 7 کشور اسلامی ازجمله جمهوری اسلامی ایران شعار مرگ برآمریکا سردادند.


کد مطلب: 265534

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/265534/ملت-ایران-آگاهانه-احیاء-ارزشها-قیام-کردند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com