تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۶۴۸۱۷
سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) سپاه استان البرز در یک عملیات تخصصی باند فروش سلاح در این استان را شناسایی و متلاشی کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در راستای انجام وظائف خود برای تامین امنیت مردم و برخورد قاطع با اشرار و مخلان نظم و امنیت، شناسایی عوامل ورود و فروش سلاح را در دستور کار خود قرار دادند.

سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در سپاه استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، سرنخ‌هایی مبنی بر ورود یک محموله سلاح را کشف کردند.

دستگیری عوامل این باند در همان روزهای نخست نیز مقدور بود، اما برای شناسایی تمام عوامل و به ویژه اعضای پنهان و پشت‌پرده، سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه استان البرز اقدام به برنامه‌ریزی برای رصد دقیق اطلاعاتی این باند کرده و پس از شناسایی و کشف تمام فعالیت‌های باند فوق، در یک عملیات ضربتی این باند متلاشی شد.

از اعضای باند فوق در استان البرز مقادیری سلاح کشف و تمام اعضای باند دستگیر شده‌اند.

نکته مهم در اجرای عملیات فوق که موفقیت آن را بیشتر می‌کند، این است که قرار بود این سلاح‌ها ضمن توزیع در استان البرز ، در دیگر استان‌های کشور نیز توزیع شود که خوشبختانه با ورود به موقع و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه امام حسن مجتبی (ع) توطئه فوق به طور کامل خنثی گردید.

شناسایی و متلاشی شدن باند فروش سلاح در البرز توسط سپاه

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰