کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران خبر داد

اجرای طرح هتلینگ در 5 بیمارستان استان مازندران

3 بهمن 1395 ساعت 15:37

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران، گفت: طرح هتلینگ در 5 بیمارستان نکا، ساری، بابلسر، چالوس و قائم‎شهر با اعتباری در حدود 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در حال اجرا است.


به گزارش بلاغ، محمد خورشیدی در نشست آغاز پروژه های استانداردسازی اورژانس و هتلینگ بخش‎های درمانی بیمارستان ولیعصر(عج) قائم‌شهر، اظهار کرد: بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) جمعیتی بالغ بر 4 میلیون و پانصد هزار نفر بیمه شده تحت پوشش خود دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان منطقه‌ای ولیعصر (عج) شهرستان قائم‌شهر جزو 3 بیمارستان شلوغ استان است، افزود: عملیات بازسازی و استاندارد سازی اورژانس با وجود حساسیت در جابه جایی اورژانس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون شروع و در حال اجرا است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران به اجرای هم‌زمان طرح هتلینگ در 5 بیمارستان نکا، ساری، بابلسر، چالوس و قائمشهر اشاره کرد و گفت: بنا داریم تا پایان بهار 1396 اتاق هایی 1، 2 و حداکثر 3 تخته با امکانات رفاهی کتابخانه، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و ... با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در دسترس بیماران قرار دهیم که سهم قائمشهر 1 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

این مسئول کمبود تخت را از مشکلات اسفناک اورژانس 15 تخته بیمارستان ولیعصر (عج) دانست و ادامه داد: وجود 30 تا 35 تخت بیمار از ویژگی‎های اورژانس استاندارد است که با در نظر گرفتن 35 تخت در سیستم جدید مشکل کمبود تخت رفع خواهد شد.


کد مطلب: 262078

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/262078/اجرای-طرح-هتلینگ-5-بیمارستان-استان-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com