کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:

مدرسه مکانی مقدس است و نباید محل تردد و توقف و پارکینگ انواع خودروها شود

1 بهمن 1395 ساعت 14:43

نماینده نور و محمودآباد در مجلس گفت: مدرسه مکانی مقدس است و نباید محل تردد و توقف و پارکینگ انواع خودروها شود و اگر این کار در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی انجام گیرد، اقدامی اشتباه است،


به گزارش بلاغ به نقل از سرای نور، علی اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان نور با تأکید بر دشمن شناسی اظهار کرد: کشور و نظام ما اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و دشمن اعتقادات و باورهای مردم را هدف حمله‌های خود قرار داده است، اعتقاداتی که ملت ایران را به صحنه نبرد و ایثار می‌کشاند.

وی دومین هدف دشمن را خدشه دار کردن اعتبار نظام جمهوری اسلامی و بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان نام برد و افزود: باید هوشیار باشیم تا دشمنان آرام آرام اعتماد را در ملت ما سست نکنند و باید از رسیدن آنها به اهدافشان جلوگیری کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در 14 اسفند سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور خبر داد و اضافه کرد: این همایش با حضور استاندار برای تحقق منویات رهبری و ارائه گزارش 11 ماهه در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود تا شعار معرفی شده سال از سوی رهبر معظم انقلاب، در حد حرف و شعار باقی نماند.

این مسئول از وجود خوابگاه مختلط و مشترک خواهران و برادران دانشجو در دانشکده تربیت مدرس شهرستان نور انتقاد کرد و گفت: با توجه به تذکرات چندین باره و فرصت داده شده به رئیس دانشکده و معاون وزارت علوم و فناوری و نیز پیگیری‌های انجام شده، متأسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

اسماعیلی خواستار تسریع در روند احداث پروژه خوابگاه مستقل برادران و خواهران در دانشکده تربیت مدرس شد و افزود:رسانه‌ها پیگیر اخبار مربوط به این موضوع باشند.

وی تصریح کرد: ملاک تغییر و انتخاب مدیران، میزان عملکرد و خدمات آنها و پاسخگویی به امام جمعه، مردم و مسئولان شهر است و افراد توانمند جایگزین مدیرانی می‌شوند که که جهادی نیستند و نمی‌توانند وظایف مدیریتی خود را به خوبی انجام دهند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با انتقاد از استفاده نابجا از محوطه مدارس به عنوان پارکینگ عمومی یادآورشد: مدرسه مکانی مقدس محسوب می‌شود و نباید محل تردد و توقف و پارکینگ انواع خودروها شود و اگر این کار در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی انجام گیرد، اقدامی اشتباه است، این مسئول از مدیر آموزش و پرورش نور خواست تا در اولین فرصت از ادامه این اقدام جلوگیری کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برنامه ششم توسعه در 6 هفته و سه شیفت کاری فشرده در مجلس به تصویب رسید و با 140 ماده به کمیسیون تلفیق فرستاده شد که در آن به 2 موضوع ایثارگران، پابرهنگان و نیز حمایت از مستضعفان و اقشار کم در آمد به خوبی پرداخته شد و امتیازات خوبی برای آنان در نظر گرفته شد.

وی همچنین از زحمات شبانه روزی کلیه دستگاه‌های اجرایی در بحران برف قدردانی کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت از تصویب 200 میلیارد تسهیلات، 30 میلیارد کمک بلاعوض و 20 میلیارد بیمه کشاورزی به همت مجمع نمایندگان استان مازندران با حضور چند وزیر خبر داد و از همه مردم که در این بحران با آسیب و مشکلاتی در حوزه آب، برق و ... مواجه شدند، عذرخواهی کرد.


کد مطلب: 261458

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/261458/مدرسه-مکانی-مقدس-نباید-محل-تردد-توقف-پارکینگ-انواع-خودروها-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com