کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه سوادکوه‌شمالی:

افشا‌گری روحانیت سبب فرار شاه پهلوی از کشور شد

24 دی 1395 ساعت 20:33

امام جمعه سوادکوه‌ شمالی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به انتخاب رهبر معظم انقلاب به‌عنوان امام جمعه تهران توسط امام راحل اشاره و تصریح کرد: امام راحل، رهبر معظم انقلاب را خورشیدی توصیف کردند که باید در نماز جمعه نور‌افشانی کند.


به گزارش بلاغ به نقل از شیرگاه خبر، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیرگاه اظهار کرد: تقوا، دوری از محرمات است و پرهیز از آن، شکر نعمت‌های الهی محسوب می‌شود.

وی افزود: شکر الهی از نشانه‌های ایمان است و به فرموده معصوم(ع)، ایمان دو نیمه دارد که صبر و شکر است.

امام جمعه شیر‌گاه با اشاره به نتایج شکر و معرفت الهی خاطر نشان کرد: شکر در فکر و اندیشه، شکر از زبان و شکر در عمل و اعضا و جوارح از مراحل شکر است.

مهدوی به انتخاب رهبر معظم انقلاب به‌عنوان امام جمعه تهران توسط امام راحل اشاره و تصریح کرد: امام راحل، رهبر معظم انقلاب را خورشیدی توصیف کردند که باید در نماز جمعه نور‌افشانی کند.

وی با اشاره به سالروز فرار شاه از کشور و شهادت نواب صفوی و یارانش اظهار کرد: امامت امام راحل، افشا‌گری روحانیت متعهد و استقامت ملت فهیم سبب فرار شاه پهلوی از کشور شد و نواب صفوی و یارانش در آشفته‌بازار جنگ جهانی دوم در برابر افرادی که بر علیه اسلام و شیعه هجوم آوردند، ایستادند.


کد مطلب: 259838

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/259838/افشا-گری-روحانیت-سبب-فرار-شاه-پهلوی-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com