تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۵۹۱۳۵
مسئول بسیج رسانه رامسر از برگزاری دومین دوره آموزش خبرنگاری و خبرنویسی غرب استان مازندران در رامسر خبر داد.
۰
plusresetminus
دومین دوره آموزش خبرنگاری و خبرنویسی غرب استان مازندران برگزار می شود
به گزارش بلاغ به نقل از نیمه پُر رامسر، میلاد عبدالهی در گفتگویی گفت: بسیج رسانه شهرستان رامسر با هدف تقویت فعالیت حرفه خبرنگاری در بین خبرنگاران جوان و دارای انگیزه دومین دوره آموزش خبرنگاری و خبرنویسی غرب مازندران را در رامسر برگزار می کند.

وی افزود: امروزه با گسترش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی برخی از افراد علاقه مند به کار خبرنگاری و خبرنویسی هستند که می بایست با برنامه هایی چارچوب ها و قوانین این کار را بیاموزند.

مسئول بسیج رسانه رامسر بیان کرد: ثبت نام این دوره از آموزش خبرنگاری تا تاریخ ۳۰ دی ماه انجام می شود و علاقه مندان در حوزه شهرستان رامسر می توانند به محل دفتر بسیج رامسر واقع در میدان انقلاب جنب سپاه این شهرستان مراجعه کنند و در دیگر شهرهای غرب استان نیز به دفاتر کانون های بسیج رسانه همان شهرستان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: پس از تمام این دوره آموزشی نیز به نفراتی که در آزمون های نهایی نمره کافی را کسب کنند گواهینامه رسمی آموزش خبرنگاری اعطا می شود.

وی در پایان گفت: شروع کلاس ها نیز در بهمن ماه آغاز و اخبار آن نیز متعاقباً اعلام می شود.

گفتنی است بسیج رسانه رامسر در سال جاری با توجه به فعالیت ها و برنامه ها ابتکاری اش در جشنواره مالک اشتر کشوری رتبه برتر بسیج رسانه کشور را کسب کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲