نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دلداده انقلاب و رهبری بود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۲۵۸۸۲۵
آیت‌الله توکل گفت: سوابق مبارزاتی و زحمات فراوان هاشمی رفسنجانی برای انقلاب و عشق و نزدیکی او به رهبر معظم انقلاب از ویژگی‌های این رجل نامی کشور بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آیت‌الله سیدرحیم توکل، در پیامی درگذشت آیت‌الله شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و از خداوند طلب غفران و رحمت برای آن مرحوم کرد.

متن پیام نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری بدین شرح است:
انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت شخصیتی که همواره در کنار انقلاب و یار امام و رهبری بود، موجب تاثر و تالم شد. مرحوم هاشمی رفسنجانی نمونه بارزی در انقلاب اسلامی است که به اثبات رساند ارزش تام و تمام هر فرد متدین و انقلابی به استواری او در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه و شخص رهبر معظم انقلاب است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ارزش جایگاه خود را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیروی مسئولانه و عاشقانه از ولی امر مسلمین می‌دانست و بارها به مناسبت‌های مختلف به این حقیقت اشاره می‌داشت و از توطئه‌های پیچیده دشمنان برای برهم زدن رابطه بین امام و امت خبر می‌داد.
هرچند خناسانی سعی بر انتزاع آن زحمت‌کشیده انقلاب از نظام اسلامی را داشتند، اما علاقه شدید آن فقید به ولی فقیه و شخص مقام معظم رهبری، در بسیاری از موارد دشمن را سرافکنده و ناامید می‌ساخت.

درگذشت آن عاشق ولایت را به مقام معظم رهبری و بیت آن فقید صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای آن مرحوم رحمت ویژه وعفو در غفران و سعادتمندی سرای آخرت را مسألت می‌دارم.

سیدرحیم توکل
نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری
20 دیماه ۱۳۹۵برابر با 10ربیع‌الثانی 1438
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰