تاریخ انتشارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۲۵۸۲۸۰
اولین مجمع خیرین بسیج سازندگی شهرستان بابل در سپاه این ناحیه تشکیل جلسه داد.
۰
plusresetminus
مجمع خیرین بسیج سازندگی بابل تشکیل شد/ تصاویر
به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، نشست مجمع خیرین بسیج سازندگی شهرستان بابل با حضور سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سرهنگ محمدپور با ارائه گزارش عملکرد بسیج این ناحیه اظهار کرد: در سال‌های اخیر در حوزه محرومیت‌زدایی کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شد که می‌توان از آن جمله به تعمیر و احدث مدرسه در بندپی شرقی و غربی، احداث و بهسازی سرویس بهداشتی برای مددجویان کمیته امداد به تعداد ۱۱۰ مورد، آب رسانی به مناطق بالادست و اعزام گروه‌های جهادی از سایر نقاط ایران که اعضای آن از سایر کشورها بودند اشاره کرد.
وی افزود: مدیریت و ساماندهی اردوهای جهادی از نقش‌های اصلی مجموعه بسیج سازندگی شهرستان بابل است که به مدد توانایی همکاران ما در بسیج سازندگی این شهرستان به خوبی انجام شده است.
فرمانده سپاه بابل ادامه داد: احداث ۲۰ واحد مسکن مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از آثار و برکات این مجموعه است که امیدواریم با حمایت‌های خیرین نیک اندیش بابل تعداد آن بیشتر از گذشته شود.
در ادامه جلسه سرهنگ یدالله تقی‌‌پور مسئول بسیج سازندگی بابل با تقدیر از حضور خیرین در این جلسه اظهار کرد: بسیج سازندگی پس از ادغام جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی به فرمان رهبر انقلاب در سال ۱۳۷۹ تشکیل شد تا خدای ناکرده ماموریت محرومیت‌زدایی در ایران اسلامی بر زمین نماند و این حرکت انقلابی یعنی سازندگی جهادی همچنان ادامه داشته باشد.
وی افزود: بسیج سازندگی امروز به عنوان یک دستگاه جهادی به ارگان‌های مختلف معرفی شده است که علاوه بر کار در اردوهای جهادی با دستگاه‌های دیگر عمرانی نیز مشغول به همکاری در قالب تفاهم نامه‌های مختلف است.
مسئول بسیج سازندگی بابل با اشاره به برخی از کارهای عمرانی تعاملی این مجموعه ادامه داد: توسعه بیمارستان امیرکلا، ساخت خانه محروم، مرکز بهداشتی و درمانی، آبرسانی و ساخت ساختمان پزشکی قانونی از این برنامه‌هاست که با انعقاد قرارداد ساخت بیمارستان ۳۲ تخته خوابی گلوگاه کامل می‌شود.
وی در پایان گفت: هدف از تشکیل مجمع خیرین بسیج سازندگی شهرستان بابل ساخت خانه‌های مددجویان کمیته امداد و محرومیت‌زدایی از سطح شهرستان بابل است که امیدواریم در این راستا بتوانیم از کمک‌های این عزیزان به نحو شایسته استفاده کنیم.
گفتنی است این مجمع در حال حاضر ۱۵ عضو دارد که قرار شد جلسات آن به صورت ماهانه و منظم برگزار شود.









 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰