اختصاصی/ سخنی با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران

آقای سعادتمند!در مساعدت های مالی به تیم های ورزشی، تبعیض قائل نشوید

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۲۵۷۸۲
اقدامات صورت گرفته توسط مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ماههای اخیر سوالات زیادی را در اذهان بسیاری از علاقه مندان به ورزش در این استان دلاورخیز به وجود آورده است.
۰
plusresetminus
آقای سعادتمند!در مساعدت های مالی به تیم های ورزشی، تبعیض قائل نشوید
به گزارش خبرنگار ورزشی بلاغ،توجه زائدالوصف و بی حد و حصر سعادتمند به یک رشته خاص و نگاه منحصرانه ی وی به یک باشگاه فوتبال که در مجاورت مرکز مازندران قرار دارد، داد بسیاری از اهالی ورزش استان که با کمترین بودجه و امکانات به تمرینات خود می پردازند را درآورده است.
سعادتمند در بدو ورود خود به اداره کل ورزش و جوانان مازندران بعنوان مدیرکل (آذرماه 91) کمک های مالی فراوانی را به اکثر تیم های فوتبال استان انجام داد و بر اساس ادعای خودش در یکی از برنامه های زنده تلوزیونی بیش از 2 میلیارد ریال به تیم های فوتبال در سراسر استان کمک نقدی انجام داد. اینکه فرد اول دستگاه ورزش استان به پرطرفدارترین رشته ورزشی توجه ویژه ای دارد باعث خرسندی است اما آیا نگاه صرف به این موضوع نگران کننده نیست؟ آیا با همین مبلغ نمی توان چندین و چند ورزش دیگر در استان که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کنند و در ورطه نابودی قرار گرفته اند را نجات داد و جان تازه ای به آنها بخشید؟
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که سلسله اقدامات سوال برانگیزش در کمتر از یک سال مدیریتش همواره مورد انتقاد خانواده بزرگ ورزش استان و همچنین اصحاب رسانه بوده است، با روی کار آمدن دولت جدید ظاهراً نمی خواهد به راحتی جایگاه خود را از دست بدهد و در هفته ها و ماه های اخیر به اکثر خواسته های نمایندگان شهرهای مختلف استان در مجلس شورای اسلامی تن داده است تا بتواند بدین شکل برای رسیدن به مراد خود از حمایت مجمع نمایندگان مازندران برخوردار شود.
برکناری عباد دلیلی سرپرست اداره ورزش و جوانان قائم شهر در کمتر از 45 روز پس از انتصاب و آن هم درست چند روز پس از مصاحبه تند کمال علیپور نماینده مردم این شهر در مجلس علیه سرپرست وقت اداره ورزش و جوانان قائم شهر، کمک های نقدی چندین باره به تیم نساجی مازندران از ابتدای مدیریت سعادتمند تاکنون با ارقام بالایی صورت گرفته، کمک های نقدی پی در پی ایشان به یکی از تیم های فوتبال دسته چندمی مرکز استان بواسطه ی تماس های مکرر یکی از نمایندگان این شهرستان با ایشان و... نشان می دهد که سعادتمند برای حفظ جایگاه خود حاضر است به کوچکترین خواسته ی نمایندگان شهرهای استان پاسخ مثبت دهد.
در بحث چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائم شهر که از سال گذشته استارت خورد نیز قطعاً علاقه مندان در جریان جزئیات ماجرا قرار دارند و نیازی به تشریح آن وجود ندارد. از سفر سعادتمند و هیئت همراه به شیراز گرفته تا هزینه های چند صد میلیونی ایشان برای خرید چمن و...
گرچه نگارنده کمک به یکی از ریشه دارترین تیم استان را یک ضرورت می داند اما روی سخن با مدیرکل محترم ورزش و جوانان است که نگاهی صرف دارد.
براستی مشکلات مالی ریشه دارترین تیم فوتسال کشور یعنی راه ساری کی باید حل و فصل شود و هواداران این تیم کی باید رنگ خوشبختی را ببینند؟ آیا این تیم لیگ برتری لایق مساعدت های چند ده میلیونی شما به تیم های رده چندمی استان هم نیست؟ تکلیف هیئت های ورزشی بلاتکلیف که با هزینه های شخصی اداره می شوند چه می شود؟
در پایان به مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران پیشنهاد می کنیم تا میزان مساعدت های مالی این اداره کل به تیم های فوتبال مازندران از ابتدای سال جاری تاکنون را با اسناد آنها جهت تنویر افکار عمومی منتشر نماید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴