رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

حمایت از نجومی‌بگیران لکه ننگی بر پیشانی دولت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۲۵۷۱۷۸
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نسبت به موضوع حقوق‎های نجومی نه‌تنها حساسیتی ندارد بلکه دنبال سهم‎خواهی خود از انقلاب هستند و تلاش‌شان این است که سهم واقعی(!) خود را از انقلاب بگیرند ولو اینکه جامعه ما زیر این دست و پا له شود!

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‎فر در گفت‌وگو با بسیج با اشاره به حمایت دولت از نجومی‌بگیران عنوان کرد: آن چیزی که لکه ننگی برای کارنامه دولت خواهد بود این است که دولت با ایستادگی در ارتباط با موضوع حقوق‎های نجومی، به‌رغم تاکیدات رهبری معظم انقلاب و خواسته‎های گسترده مردم، در واقع یک عمل انتحاری انجام و نشان می‎دهد که حقوق این افراد نجومی‌بگیر چقدر برای او مهم است که چنین رفتارهای نامناسبی را انجام می‎دهد و در این راستا آنها را نیز به قوه‌قضائیه معرفی نمی‎کند.

وی با ابراز تاسف از نگاهی که در فضای دولت وجود دارد، گفت: در این فضای دولت وزرایی هستند که ثروت‎های عجیب و غریب دارند و قراردادهایی وجود دارد که با یکسری از جریان‎های خاص کارتل‎های اقتصادی بسته می‎شود و همین‎طور فسادهای مالی گسترده‌ای از جمله تخلف 8 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان، موضوع غار علیصدر و... اتفاق افتاده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴