تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۲۵۴۸۵۵
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس گفت: مردم با پشتیبانی از مقام معظم رهبری توانستند فتنه 88 را هم مانند خیلی از توطئه‌های دیگر که علیه نظام انجام شد، خنثی کنند.
۰
plusresetminus
عبدالله رضیان در گفت‌وگو با بلاغ، با بیان اینکه همت و بزرگی مردم ایران توانست سبب پایداری انقلاب و نظام شود، اظهار کرد: مردم با پشتیبانی از مقام معظم رهبری توانستند فتنه 88 را هم مانند خیلی از توطئه‌های دیگر که علیه نظام انجام شد، خنثی کنند.

وی افزود: فتنه‌ای که در سال 88 به وجود آمد، خطر بزرگی برای نظام پیش آورد و درایت رهبری و هوشیاری مردم موجب حفظ نظام شد که فتنه با این دو اصل سرکوب شد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی به فتنه 88 و فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بعد از آن ماجرا، مردم با فرمان رهبری وارد صحنه شدند و در 9دی بصیرت بالای خود را نشان دادند و دشمنان قسم خورده انقلاب در خارج از کشور را ناامید کردند.

رضیان تصریح کرد: حضور مردم و پیمودن راه در مسیر رهبری مهم است و باید برای حفظ نظام همیشه در این مسیر گام برداریم و باید در کنار رهبری و ولایت باشیم.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند که مسؤولان مرتبط با جناح خاص، از بدنه نظام ترد شوند، اظهار کرد: ولی بخشش و رأفت مقام معظم رهبری سبب شد این فضای دوقطبی و دوجناحی حفظ شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولین باید با حفظ وحدت انسجام نظام و رهبری را حفظ کنند و پشتیبان ولایت باشند.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید توجه جدی کنیم و نسبت به محیط اطراف هشیار باشیم، ادامه داد: افرادی هستند که سعی دارند از بیرون فضایی ایجاد کنند تا سبب ایجاد خلل در انقلاب شوند و باید توسط مردم شناسایی شوند.

رضیان در پایان بیان کرد: باید وحدت و انسجام داشته باشیم و در مقابل آسیب‌هایی که نظام و انقلاب را تهدید می‌کنند و به‌دنبال کم‌رنگ کردن مراسمات 9دی هستند مقابله کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴