تاریخ انتشارشنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹
کد مطلب : ۲۵۳۸۹۶
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ملت ایران با خلق حماسه تاریخی ۹ دی نشان داد همواره پای آرمان‌های نظام و دفاع از حریم ولایت ایستاده‌ و این روز تاریخی به الگوی بصیرت و مقابله با فتنه تبدیل شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: ملت ایران با خلق حماسه تاریخی 9 دی نشان داد همواره پای آرمان‌های نظام و دفاع از حریم ولایت ایستاده‌ و این روز تاریخی به الگوی بصیرت و مقابله با فتنه تبدیل شده است.

امام جمعه زاهدان گفت: 9 دی برای ما یادآور روز فتح خاکریز دشمن و بیعت با رهبری است و ملت ایران در این روز پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران داد.

وی با اشاره به حوادث سال 88 عنوان کرد: در جریان فتنه 88 دشمنان داخلی و خارجی همه توان خود را به‌کار گرفتند تا از طریق آشوب و اغتشاشات، نظام را به سوی پرتگاه ببرند و این جسارت‌ها تا آنجا پیش رفت که حتی حرمت عاشورا را زیر‌سئوال بردند و به ائمه(ع) توهین شد.

آیت‌الله سلیمانی افزود: ملت بصیر ایران باید هوشیار باشند و با افزایش بصیرت خود اجازه ندهند، دشمنان و فتنه‌گران بتوانند فتنه جدید در کشور ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم پشتوانه محکم نظام هستند و دولتمردان به پشتوانه مردم می‌توانند در عرصه سیاسی حضور یابند، تصریح کرد: حضور 40 میلیونی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری‌، اتحاد مردم با رهبری را به رخ دنیا کشید، حضوری که به گفته رهبر ‌انقلاب می‌تواند کوهی را جابه‌جا کند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به آزادسازی حلب، بیان کرد: تروریست‌هایی که سوریه را مورد حمله قرار داده‌اند، از جانب 100 کشور حمایت می‌شوند ولی با وجود تلاش‌های فراوان علمای وهابی و استکبار جهانی، به لطف خداوند و در پی عملکرد نیروهای مخلص دفاع از حریم اسلام، تروریست‌ها شکست خوردند و حلب آزاد شد.

وی با اشاره به جنایاتی که در کشورهای اسلامی در حال وقوع است، خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهدیم که سازمان ملل در قبال جنایات تکفیری‌ها از سر بریدن و اعدام خیابانی تا کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع، سکوت کرده و هیچ حرفی نمی‌زند.

آیت‌الله سلیمانی افزود: امروز شاهدیم که جنایتکاران بی‌رحم با محاصره دریایی، زمینی و هوایی یمن در حال کشتار کودکان بی‌دفاع هستند اما جوامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر در قبال چنین جنایات هولناکی کوچکترین سخنی به میان نمی‌آورند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰