تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۵۳۷۸۹
در طی ۳ سال گذشته محمد آزاد با تجربه دو پست متفاوت در معاونت فرمانداری و سرپرست بخشداری این بار شنیده می شود خو را برای کرسی فرمانداری رامسر مهیا می کند.
۰
plusresetminus
محمد آزاد و این بار کرسی فرمانداری رامسر/ آیا فرماندار رامسر آزاد می شود؟
به گزارش بلاغ به نقل از نیمه پُر رامسر، مدتی بود که در محافل سیاسی و اجتماعی شهر صحبت هایی در زمینه تودیع فرماندار کنونی رامسر یعنی حسین سروری در میان بوده است و در بسیاری از این محافل گزینه معرفی شده برای انتصاب پست جدید این سمت در شهرستان رامسر محمد آزاد پیش بینی می شد.

بر همین اساس شنیده ها حاکی از این است که در روزهای آینده این پیش بینی ها رنگ درستی به خود بگیرد و با تودیع حسین سروری، محمد آزاد بع عنوان فرماندار جدید رامسر معرفی شود.

محمد آزادی که در طول سه سال گذشته تجربه دو پست متفاوت را در کارنامه خود دارد این بار بر کرسی فرمانداری رامسر تکیه می زند.

محمد آزاد دارای فوق لیسانس رشته علوم سیاسی است که مدرک کاردانی خود را در رشته مطالعات اجتماعی و کارشناسی خود را نیز در رشته علوم سیاسی اخذ کرده و دوران تحصیل دانش آموزی و دانشجویی همانند بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان آن دهه ها همراه با کار و تلاش روزمره برای کسب درآمد بوده است.

وی متولد سال ۱۳۴۸ در شهرستان رامسر و اهل روستای «راجوب» رامسر بوده و کار و فعالیت اجتماعی، سیاسی و اجرایی خود را سالها پیش، از شورای اسلامی این روستا آغاز کرد.

وی که تجربه بسیار بالایی در حوزه کار شورایی دارد بیش از ۱۴ سال در «شورای اسلامی بخش مرکزی» در سمت های نائب رییس و  رییس نیز حضور داشت.

محمد آزاد در زمان حضورش در روستای راجوب به عنوان رییس شورای اسلامی روستا توانسته بود در هر دوره با ابتکارات و اقدامات نو و اساسی و توجه به زیرساخت ها، عنوان تنها شورای نمونه استان مازندران را از آن خود کند و از وزیر وقت کشور لوح و تندیس تلاش و سپاس دریافت نماید.

شاید بتوان این طور گفت که آزاد اگرچه به عنوان چهره ای اصلاح طلب شناخته می شود اما سیر پیشرفت و رزومه کاریش در مدیریت اجرایی به سال های تصدی اجرایی دولت نهم و دهم در کشور بر می گردد که با توجه به طرح های متعدد در جهت توسعه روستاها وی را به عنوان مدیری کارآمد معرفی کرد.

گفتنی است وی در مجلس ششم نیز به مدت  ۴سال رییس دفتر حجت الاسلام صابری نماینده مجلس، در شهرستان رامسر بود.

محمد آزاد که پله های ترقی را پله پله، با آرامش و بدون حاشیه طی کرده است، حال شنیده ها از انتصاب وی به عنوان فرماندار رامسر در دولت تدبیر و امید خبر می دهد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما