کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فنونی‌زاده: منصوریان بهتر می داند باید چه کند

مهر , 23 آذر 1395 ساعت 13:05

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اختلافاتی که در باشگاه وجود دارد به مجموعه این تیم ضربه خواهد زد و باید برای رفع این اختلافات چاره کرد.


به گزارش بلاغ، مهدی فنونی زاده با انتقاد از عملکرد بازیکنان استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: ابتدای بازی، استقلال از اشتباه گلر تراکتورسازان سود برد و توانست گل اول این دیدار را به ثمر برساند که هواداران انتظار داشتند که آبی پوشان با توجه به هم ریختگی تراکتور، گلهای بیشتر وارد دروازه این تیم کنند اما هر چه از زمان بازی گذشت شاگردان قلعه نویی نبض بازی را در اختیار گرفته و در نیمه دوم کاملا حاکم میدان بودند و توانستند با دو گل نیمه دوم پیروز میدان شوند.


وی در خصوص انتقادات تند حسن زمانی از منصوریان گفت: این اختلافات هرگز به سود استقلال نخواهد بود و می تواند ضربه سنگینی به آبی پوشان وارد کند.

فنونی زاده تاکید کرد: به اعتقاد من باید جلسه ای برگزار شود و وظایف هر کس در مجموعه استقلال مشخص شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم. وقتی عضو هیئت مدیره هنوز بازی تمام نشده علیه سرمربی صحبت می کند باید منتظر واکنش منصوریان باشد و اگر این مشکل خیلی زود حل نشود این اختلاف ادامه پیدا خواهد کرد و تنها دود این اختلافات به چشم هوادارانی خواهد رفت که در سرما و گرما به ورزشگاه می آیند و نگران نتیجه تیم محبوبشان هستند.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا منصوریان به یک دستیار قوی برای ادامه فصل نیاز دارد، گفت: با توجه به اینکه در مجموعه کادر فنی نیستم نمی توانم در این مورد نظر قاطعی بدهم اما با شناختی که از منصوریان دارم می دانم که اگر نیاز باشد او این کار را انجام خواهد داد چرا که  هم آبروی خودش در میان است و هم اگر این روند ادامه پیدا کند شرایط سختی در استقلال بوجود خواهد آمد.

مهدی فنونی زاده در پاسخ به این سئوال که آیا آبی پوشان در نیم فصل نیاز به جذب بازیکن جدید دارند یا خیر گفت: کادر فنی استقلال بهتر از هر کس می داند که نقاط ضعف تیمش در کجاست و تمامی تیم ها بدنبال این هستند تا در نیم فصل تیم های خود را تقویت کرده و اعتقاد دارم استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست و اگر هم نیاز به جذب بازیکن باشد مطمئنا منصوریان این کار را انجام خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم از تمامی سطوح باشگاه استقلال وحدت و همدلی بوجود بیاید تا این تیم در نیم فصل دوم بتواند روزهای خوبی را در لیگ شانزدهم داشته باشد.


کد مطلب: 250865

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/250865/فنونی-زاده-منصوریان-بهتر-می-داند-باید-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com