تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۲۴۷۳۶۰
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: افرادی که در مذاکرات حضور داشتند اعلام می‌کردند در برجام تمامی تحریم‌ها در روز نخست برداشته می‌شود اما حال چرا برداشته نشد و حال چرا این افراد عذرخواهی نمی‌کنند.
۰
plusresetminus
اقتصاد مقاومتی راه‌کاری برای حل مشکلات تحریم‌ها است/مذاکره کنندگان باید بخاطر تمدید ده ساله تحریم‌ها از ملت عذرخواهی کنند
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه وقف صدقه جاریه است و انسان را از دعای خیر بهرمند می‌سازد، اظهار کرد: اگر انسان از این دنیا برود و از وی ذکر خیری برجای بماند در آینده برایش طلب مغفرت باقی ‌می‌ماند.


وی افزود: در کربلای معلی حدود ۲۵ میلیون نفر برای زیارت حضور پیدا کردند اما جنایت کاران برای آنکه بتوانند به مسلمانان آسیب برسانند در شهر حله جمعی از زائران را به شهادت رساندند.


معلمی درباره حادثه قطار، تصریح کرد: در حادثه قطاری که برای زائران اتفاق افتاد به دلیل سوء مدیریت در حمل و نقل کشور بود و وقتی در مدیریت‌ها مسائل انتخاباتی را دخیل کنیم این مشکلات ایجاد می‌شود.


امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، گفت: برخی از دولتمردان شعار می‌دهند که کل ملت ایران بسیجی هستند پس برخی از این مدیریت‌ها را به افراد بسیجی و مردم قرار دهید.


این مسئول با گریزی به سخنان رهبری که فرمودند هر کاری را باید با استحکام پیش برد و عجله در کار مشکل ایجاد می‌کنند، یادآور شد: دیشب در کنگره آمریکا آمدند تحریم را ده سال دیگر تمدید کردند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: افرادی که در مذاکرات حضور داشتند اعلام می‌کردند در برجام تمامی تحریم‌ها در روز نخست برداشته می‌شود اما حال چرا برداشته نشد و حال چرا این افراد عذرخواهی نمی‌کنند.


این نماینده با اشاره به اینکه فرصت‌ها را برای چاره از دست دادیم، دید رهبری همیشه درست است و ایشان چاره کار را در اقتصاد مقاومتی می‌دانست و خاطرنشان کرد: مذاکرات را انجام دهید اما باید اقتصاد مقاومتی را جدی گرفت تا کشور بتواند برروی نیروهای داخلی اتکا کند.


معلمی تصریح کرد: دشمنان ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند سعودی ها حدود دو سال بر روی مردم آتش می‌ریزند و کس آنان را تروریست نمی‌داند.


وی با بیان اینکه موضوع حقوق‌های نجومی همچنان زمینه‌اش مشخص نشد، گفت: حقوق‌های نجومی را باید زمینه آن مشخص و اینکه چند نفر بودند و چه کسانی و عواملی در آن نقش دارند برای مردم آشکار شود.

امام جمعه شهرستان قائم شهر در پایان خطبه های این هفته بیان کرد: معامله کردن با آمریکا یعنی زیر سوال بردن تمام ارزش‌ها و اکنون تیم مذاکره کننده ما با تمدید قانون داماتو توسط مجلس سنا و آن هم با اکثریت آرا باعث شد تا آنها به این موضوع دست پیدا کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴