تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۲۴۶۳۱۶
یک خاخام صهیونیست با اشاره به اوضاع وخیم حاکم بر اسرائيل گفت، سید حسن نصرالله بهتر از ما اسرائیل را می‌شناسد.
۰
plusresetminus
حق با نصرالله بود/ اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است
به گزارش بلاغ، یک خاخام اسرائیلی در گفت وگو با کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، سخنان «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله ، مبنی بر سست و پوشالی بودن این رژیم را تأیید کرد.

به گزارش فارس،‌ خاخام ارشد صهیونیست در این گفت وگو تصریح کرده که: به نظر می‌رسد نصرالله دولت ما را بهتر از خودمان می‌شناسد.

وی افزود، زمانی که نصرالله اسرائیل را سست‌تر از لانه عنکبوت عنوان کرد، ما سخنش را جنگ روانی علیه اسرائیل دانستیم و عنوان کردیم که این سخن برای بالابردن روحیه مبارزین «حزب‌الله» گفته شده اما به نظر می‌رسد گفته نصرالله درست باشد و او اسرائیل را بهتر از ما می‌شناسد.

وی در ادامه به آتش سوزی حیفا و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مهار آتش سوزی اشاره کرد و گفت: «چند روز از آتش‌سوزی گذشته و دولت شکست خورده و نتوانسته آن را مهار کند. من دیگر اطمینان ندارم که اسرائیل بتواند در صورت وقوع جنگ در منطقه هم ، حداقل در حمایت مردمش اقدام موفقی انجام دهد.» به گفته این خاخام: «دنیا در سال 2000 و 2006 ( جنگ اسرائیل با حزب الله) ما را مسخره کرد و نتانیاهو اکنون بیش از هر زمان دیگر ما را اسباب خنده مردم دنیا ساخته است.»

خبر دیگر از حزب الله اینکه این جنبش روز گذشته با سلاح سنگین و توپخانه، مستقیما ارتفاعات مرزی با سوریه را هدف قرار داد و تعداد قابل توجهی از عناصر داعش را کشته و زخمی کرد. اعضای جریان المستقبل لبنان هم بار دیگر سعد حریری نخست وزیر مکلف لبنان را به عنوان رئیس‌این جریان انتخاب کردند.
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴