کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نخستین روز از هفته وقف انجام شد؛

دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با خانواده شهید روح‌الله سلطانی+ عکس

7 آذر 1395 ساعت 15:20

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و هیئت همراه در نخستین روز از هفته وقف با خانواده شهید روح‌الله سلطانی از اعضای هیئت امنای بقعه متبرکه میرحیدر آملی، دیدار کردند.


به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، هم‌زمان با نخستین روز از هفته وقف، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف، امام جمعه آمل، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل و هیئت همراه با خانواده شهید روح‌الله سلطانی شهید اقتدار و امنیت و از اعضای هیئت امنای بقعه متبرکه میرحیدر آملی و مزار پنج شهید گمنام این شهرستان دیدار کردند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران در دیدار با خانواده شهید روح الله سلطانی با اشاره به جایگاه ارزشمند شهدا گفت: شهدا زمینه‌ساز عزت و عظمت نظام اسلامی و از مقام والایی برخوردار هستند.

حجت الاسلام ستار علیزاده با بیاناینکه شهدا بزرگترین واقفان نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: شهدا جان‌های پاک خود را در راه اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

 

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: فرزندان شهدا ذخیره‌ای ارزشمند و متعالی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید از ظرفیت این عزیزان در امام‌زادگان و بقاع متبرکه به نحو شایسته استفاده شود.
 

امام جمعه آمل در این دیدار با بیان این که شهدا از مقام ارزشمندی برخوردار هستند، گفت: این عزیزان مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده‌ای صورت دادند و در مسیر والایی قرار گرفتند. ما وظیفه داریم در پاسداشت و تکریم از این عزیزان اهتمام ویژه‌ای انجام دهیم.

 

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی با بیان اینکه ما وظیفه داریم راه این عزیزان را ادامه و سیره نورانی شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهیم، تصریح کرد: باتوجه به اینکه مراسم سالگرد عروج شهید روح‌الله سلطانی در مصلی نمازجمعه آمل برگزار شد ما تمام تلاش لازم را انجام دادیم تا این مراسم به نحو شایسته برگزار شود. 

وی یادآور شد: شهید روح الله سلطانی در دفاع از امنیت و اقتدار ایران اسلامی جان پاک خود را فدا کرد و  یک شهید کشوری است که باید به جایگاه والای این شهید گرانقدر پرداخت.

 

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آملنیز با بیان اینکه نیاز است در تکریم و پاسداشت جایگاه شهدای ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم، اظهار کرد: شهدا درس مقاومت و ایثار را به همگان آموختند و راه ارزشمندی را طی کردند که باید سیره این عزیزان را الگو و چراغ راه خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام رسول علیخانی در ادامه تصریح کرد: برای ما افتخاری است که خادمان افتخاری امام‌زادگان و هیئت امنای بقاع متبرکه به درجه و مقام رفیع شهادت نائل می‌شوند.

 

وی در پایان خاطرنشانکرد: اداره اوقاف و امورخیریه آمل هزینه چاپ مجدد کتاب از هراز تا فراز ویژه زندگی‌نامه این شهید گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی را تقبل می‌کند.

 

گفتنی است از سوی مدیرکل اوقاف استان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل کمک هزینه سفر به کربلا معلی به خانواده شهید روح‌الله سلطانی، مادر، همسر و فرزندان شهید اهدا شد.

 


کد مطلب: 245987

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/245987/دیدار-مدیرکل-اوقاف-امور-خیریه-مازندران-خانواده-شهید-روح-الله-سلطانی-عکس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com