کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیش از 300خبرنگار برای اعزام به سوریه و ادامه راه شهید خزایی اعلام آمادگی کردند

27 آبان 1395 ساعت 6:37

بیش از 300 خبرنگار از نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری کشور با صدور بیانیه‌ای برای اعزام به سوریه و ادامه راه شهید محسن خزایی اعلام آمادگی کردند.


به گزارش بلاغ، در ابتدای این بیانیه آمده است: «آنچه امروز در منطقه پر آتش و خون غرب آسیا می‌گذرد بیش و پیش از آنکه محصول توپ و تانک باشد، نتیجه شعبده بازی و سحر رسانه‌ای غرب به عنوان اصلی‌ترین حامیان تروریسم است. همان رسانه‌هایی که صاحبانشان از سویی تروریست‌ها را مسلح می‌کنند و به جان شیعه و سنی و مسیحی و ...از هر قوم و منطقه‌ای می‌اندازند اما همزمان آنان را شورشی می‌خوانند نه تروریست تا به زعم خود، برقبای کثیف بی‌طرفی شان غباری ننشیند!»

این بیانیه در ادامه افزوده است: «در چنین میدان نبردی، اجر آنانی که از پشت میزهای روزمرگی تحریریه‌ها و مقابل دوربین‌های بی‌رمق استودیوها خود را نجات داده و وارد این میدان نبرد نابرابر می‌شوند دوچندان است. این روزها جامعه رسانه‌ای کشور داغدار و البته مفتخر به پرکشیدن یکی دیگر از عاشقان این راه خطیر و نورانی است. شهید محسن خزائی که با نثار خون خود نشان داد به آنچه می‌گوید و گزارش می‌کند چنان ایمانی راسخ دارد که از بذل جان خویش نیز دریغ و پروایی ندارد.»

در پایان این بیانیه آمده است: «ما روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این راوی صادق، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب و اعلام تبعیت از مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای اعزام به سوریه برای به تصویر کشیدن مجاهدت‌ها و رشادت‌های جبهه مقاومت و مدافعان حریم انسانیت و اسلام اعلام می‌کنیم.»

همچنین بیش از 60 خبرنگار صدا و سیما با شرکت در «پویش در راه شهید» و انتشار ویدئوهای کوتاه آمادگی خود را برای اعزام به سوریه و ادامه راه شهید محسن خزایی اعلام کردند.

شهید خزائی خبرنگار صدا و سیما بود که اوایل هفته جاری در حین انجام مأموریت رسانه‌ای در حلب سوریه براثر اصابت ترکش خمپاره تروریست‌ها به فیض شهادت رسید.


کد مطلب: 242923

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/242923/بیش-300خبرنگار-اعزام-سوریه-ادامه-راه-شهید-خزایی-اعلام-آمادگی-کردند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com