کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

6 تعاونی آمل برتر استانی و کشوری شدند

فارس

27 شهريور 1392 ساعت 3:37

در هفته تعاون،6 تعاونی از شهرستان آمل به عنوان تعاونی‌های برتر استانی و کشوری معرفی شدند.


به گزارش بلاغ، کامران اصغری امروز در آمل اعلام کرد: شرکت تعاونی چند منظوره نیاک آمل به عنوان تعاونی برتر کشوری در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور سال‌جاری انتخاب شد.
وی افزود: این تعاونی به شماره ثبت 1124 در سال 1376 تاسیس شده و با موضوع فعالیت پرورش ماهی قزل‌آلا دارای 508 نفر عضو است و در سال‌های اخیر فروش آن بالای 20میلیارد ریال سوددهی داشته است.
اصغری یادآور شد: این تعاونی جزو تعاونی‌هایی است که بالای یک‌هزار و 500 میلیون ریال سود سالانه دارد و نسبت به بهینه‌سازی استخرها و احداث انبار در مزرعه نیاک و اقدام به احداث مزرعه پرورش ماهی جدید در سال 90 در روستای باغبان‌کلای قلعه‌کش کرده است.
این مسئول تصریح کرد: تسهیلات دریافتی شرکت تعاونی چند منظوره نیاک از بانک توسعه تعاون مبلغ 12 میلیارد ریال است.
وی با اعلام اینکه در هفته تعاون پنج تعاونی این شهرستان در جشنواره تعاونی‌های برتر استان مازندران با حضور علی ربیعی وزیر کار و تعاون در ساری تجلیل شدند، گفت: شرکت تعاونی معدنی سنگ درکای آمل، شرکت تعاونی بانوان پویا خزر طبرستان، شرکت تعاونی سهام عدالت آمل، شرکت چند منظوره ایثارگران و شرکت تعاونی دانش بنیان نوآوران و شرکت پیچ و مهره طبرستان در این مراسم تجلیل شده و لوح تقدیر خود را از وزیر دریافت کردند.
این مسئول یادآور شد: در هفته تعاون سال‌جاری واحد پذیرایی و گردشگری شامل رستوران مدرن و سنتی مربوط به شرکت تعاونی سهام عدالت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
اصغری با اشاره به نشست تعاونگران شهرستان آمل با فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته تعاون بیان داشت: در این دیدار که در دفتر فرماندار آمل صورت گرفت، تعدادی از تعاونی‌های برتر شهرستان به بیان مسائل و عملکردهای بخش تعاون پرداختند. 


کد مطلب: 24010

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/24010/6-تعاونی-آمل-برتر-استانی-کشوری-شدند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com