تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
کد مطلب : ۲۳۸۱۳۸
جانشين فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 2 سارق به عنف با هشت فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
دستگیری 2 سارق به عنف با هشت فقره سرقت در آمل/ سارقان با تهدید چاقو اقدام به سرقت کردند
به گزارش بلاغ سرهنگ ابراهيم شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز، از دستگيری 2 سارق به عنف در شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: پس از شکايت يکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف با تهديد چاقو در يکی از محورهای مواصلاتی شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات تخصصی یکی از متهمان را شناسایی کردند، افزود: ماموران فردی به نام "م- ص" را به‌عنوان مظنون این پرونده شناسايی و با هماهنگی قضائی وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.

 

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان آمل با عنوان اینکه متهم در بازجوئی‌ها و تحقيقات پليسی به زورگيری و سرقت اعتراف کرد، یادآور شد: متهم در بازجوئی‌ها به زورگيری و سرقت از مالباخته با همدستی فردی به نام  "ر- ش" اعتراف کرد و در اقدامی غافلگيرانه دومین متهم نيز دستگير شد.

 

سرهنگ شجاعی به تشکيل پرونده برای متهمان و معرفی آنها به مرجع قضائی معرفی اشاره کرد و گفت: متهمان در بازجويی‌ها به هشت فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان آمل اعتراف کردند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان از سوار کردن مسافران مشکوک در شب‌ها و صبح زود با يشنهاد کرايه‌های پرهيز کنند و همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سريعا از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴