تاریخ انتشارجمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۲۳۶۳۲
به‌مناسبت روز سینما عوامل فیلم «گلوگاه» تجلیل شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، با حضور جمع زیادی از هنرمندان شرق مازندران بویژه هنرمندان سینما و تئاتر همچنین جمعی از علاقمندان به سینما، فیلم سینمایی گلوگاه ساخته محمد‌ابراهیم معیری به‌صورت رایگان در سینما بهمن بهشهر، اکران شد.
"گلوگاه"، نخستین فیلم تخصصی درباره شغل دکل‌بندی است که با توجه به اهمیتش در صنعت برق کشور، کارگردان فیلم کوشیده است تا علاوه بر پرداختن به ظرافت‌ها  و زوایایی از مخاطرات و مشکلات دکل‌بندی، به اهمیت حضور گلوگاهی‌ها به‌عنوان شاغلان اصلی این حرفه بپردازد.
تصویر‌برداری و تولید فیلم گلوگاه در شرق مازندران و به‌ویژه گلوگاه نشان از نگاه خاص و دقیق، شناخت منطقه و از طرفی احترام به دکل‌بندان گلوگاهی یا همان "مجاهدان سازندگی صنعت برق کشور" از سوی کارگردان دارد، نگاهی که بینندگان تیز‌بین را با واقعیت‌های این شغل سخت و جانفشانی‌ها و شجاعت جوانان غیور گلوگاهی، همراه می‌کند.
نمایش فیلم گلوگاه، به‌صورت رایگان در آخرین روز از اکران این فیلم، کاری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر بود تا بهانه‌ای هم برای تجلیل از دست‌اندکاران "گلوگاه" در گرامی‌داشت روز سینما داشته باشد.
در پایان، از نادر بهداد(بازیگر)، کیانوش خادملو(دستیار کارگردان)، رحمان غلامی(عوامل اجرایی)، سید احمد میر‌صالحی(بازیگر)، حبیب‌الله مظفری(بازیگر)، هومن معصومی(طراح صحنه)، محسن نبوی(بازیگر)، سید جلیل یخکشی(بازیگر و دکل‌بند)، همچنین از محمد‌ابراهیم معیری کارگردان فیلم گلوگاه، با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.
به‌دلیل نبود سینما در شهرستان گلوگاه، فیلم"گلوگاه" در سینما بهمن شهرستان بهشهر اکران شد.
گزارش کامل این برنامه متعاقباً منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
maryam
فيلم گلوگاه هيچ واقعيتي از كار مهم و سخت دكل بند هاي گلوگاه را نشان نداد. و واقعيت نداشت. كار دكل بندها سخت تر و پيچيده تر از اين كه بشه رو پرده به نمايش درآورد.
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴