کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

550 واحد تولیدی مازندران از تسهیلات بانکی استفاده کردند

3 آبان 1395 ساعت 23:02

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بیش از 550 واحد تولیدی از اردیبهشت‌ماه تا امروز توانستند به تسهیلات بانکی برسند که شامل واحدهای صنایع تبدیلی و بخش کشاورزی می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، محمد محمدپور عمران در بازدید از شرکت مازندفیل شهرک صنعتی سنگتاب سیمرغ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مازندران در جمع‌بندی که در مورد بسته رونق تولیدی که برای واحدهای کوچک و متوسط در نظر گرفته ‌شده بود حسب تقدیرنامه‌ای که وزیر صنعت، معدن و تجارت برای استاندار و دبیرخانه کارگروه تسریع صادر کرد، رتبه نخست کشور را اخذ کرد.

وی افزود: بیش از 550 واحد تولیدی از اردیبهشت‌ماه تا امروز توانستند به تسهیلات بانکی برسند که شامل واحدهای صنایع تبدیلی و بخش کشاورزی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه در میانه راه قرار داریم، تأکید کرد: امیدواریم تا پایان سال این 550 واحد را افزایش دهیم و از طریق پایش درست و راستی‌آزمایی هزینه‌کرد این واحدها، اشتغال واقعی را برای مردم به ارمغان آوریم.

این مسئول ادامه داد: یک همکاری جمعی در این کار از سوی واحدهای صنعتی که درخواست خود را اعلام کردند و کارگروه استانی متشکل از استاندار، معاونان، دستگاه‌های نظارتی و دستگاه‌های اجرایی به همراه فرمانداران و رؤسای ادارات شهرستان صورت گرفته است تا مازندران در بخش مصوبات کارگروه تسهیل رتبه برتر کشور و در بخش میزان دریافتی واحدها رتبه اول را به دست آورد.

محمدپور عمران قاچاق را یکی از موارد اصلی ضربه‌زننده به تولید ملی دانست و گفت: امیدواریم در کنار مبارزه با قاچاق، گشایشی که در بخش صادرات ایجاد می‌شود و فضای مثبت بین‌المللی بتوانیم رشد اقتصادی بیشتری را در بخش صنعت و معدن شاهد باشیم.

وی افزود: مازندران توانسته با وجود همه توسعه‌های صنعتی که ایجاد کرده رتبه برتر کشور را از جهت توجه صنایع به امر محیط زیست کسب کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه با افزایش شهرک‌ها و نواحی صنعتی و سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی جهش بزرگی به سمت اشتغال و ارتقای سطح زندگی مازندرانی‌های داشته باشیم، تصریح کرد: یکی از تصمیماتی که درگذشته به‌خوبی اتخاذ نشده جانمایی شهرک‌های صنعتی است که دور از شهرها بوده و امروز جوانان استان و کودکان مدرسه‌ای با محیط صنعتی مازندران آشنا نیستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مازندران در بسیاری از زمینه‌ها کارخانه‌های اول خاورمیانه یا کشور را در اختیار دارد.

محمدپورعمران در پایان گفت: در حوزه صادرات دو قاره جدید بازار هدف مازندران قرار گرفته است.


کد مطلب: 236171

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/236171/550-واحد-تولیدی-مازندران-تسهیلات-بانکی-استفاده-کردند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com