کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انسداد شبانه محور هراز/ محدوديت‌های ترافيکی محور هراز در پایان هفته اعلام شد

27 مهر 1395 ساعت 17:41

محور هراز برای انجام عمليات کارگاه جاده‌ای از 25 مهر تا 11 آبان از ساعت 21 شب تا پنج بامداد مسدود است.


به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، بنا به درخواست مرکز مديريت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مبنی بر انسداد محور هراز طی اطلاعیه‌ای برای انجام عمليات کارگاه جاده‌ای، اين محور از روز يک‌شنبه 25 مهر ماه تا تاريخ 11 آبان روزهای شنبه، يکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 21 شب تا پنج بامداد مسدود است.

 

براساس اين گزارش، انسداد شبانه اين محور برای اجرای عمليات ترميم روشنايی تونل شماره 2، عمليات اصلاح، ايمن سازی، لق‌گيری، اصلاح شيب شيروانی راه و عمليات خاک برداری از ريزش محدوده ابتهاج، عمليات تعريض ، بهسازی و چهار خطه کردن محور هراز و کنار گذر امام‌زاده هاشم است.

 

گفتنی است، محور هراز در طول ايام هفته به استثنای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ايام تعطيلات رسمی مسدود و تردد وسايل نقليه از ساير محورهای منتهی به شمال کشور (محورهای فيروکوه و کندوان) انجام می‌شود.

 

همچنین محدوديت‌های ترافيکی در محور هراز از فردا چهارشنبه 28 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول آبان ماه اعمال می‌شود که طبق آن تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 28 مهر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول آبان ماه از محور هراز ممنوع و تنها تردد موتور سيكلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت‌های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك مجاز است.

 

لازم به ذکر است تردد کليه تريلرها از محور هراز ممنوع و تردد کليه كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختي و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.


کد مطلب: 234591

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/234591/انسداد-شبانه-محور-هراز-محدوديت-های-ترافيکی-پایان-هفته-اعلام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com