تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۲۳۱۹۴۳
مداح اهل بیت در خصوص تصاویر چک‌های منتشر شده در فضای مجازی که منتسب به وی و چند تن از سایر مداحان است گفت: این موضوع واقعیت ندارد و تا کنون چنین چک‌هایی به ما داده نشده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمدرضا طاهری مداح اهل بیت در گفت‌وگو با خبرنگار ما؛ در خصوص تصاویر چک‌های منتشر شده در فضای مجازی که منتسب به وی و چند تن از سایر مداحان است گفت: این موضوع واقعیت ندارد و تا کنون چنین چک‌هایی به ما داده نشده است.

چک‌های منتشر شده در فضای مجازی واقعیت ندارد/ موضوع را از طریق دستگاه قضا و پلیس فتا پیگیری می‌کنیم
وی افزود: شهرداری اگر بخواهد چکی صادر کند با یک امضا که صادر نمی‌کند؛ چند امضا و مهر برای صدور چک در شهرداری نیاز است.

 

این مداح اهل بیت ادامه داد: این موضوع را از طریق قضایی پیگیری می‌کنیم و دوستان قرار است که پیگیری‌های لازم را از طریق دستگاه قضا و پلیس فتا انجام دهند.

 

طاهری گفت: پس از پیگیری‌های دستگاه قضا مشخص می‌شود که چه کسی چک‌ها را صادر کرده و چه کسی این مبالغ را دریافت کرده است.

 

همچنین مهدی ذاکری رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران در این خصوص گفته است: بنا بر استعلامی که از بانک شهر گرفته شد، تصاویر منتشر شده مربوط به حساب شخصی به نام آقای «ر.ل» یک شهروند تهرانی است که چکی از بانک اقتصاد نوین را به حساب خود واریز و درخواست چهار برگ چک بانکی در وجه افراد می‌کند؛ نه آن فرد و نه آن حساب‌ها هیچگونه ارتباطی با شهرداری تهران نداشته و ندارد.

 

خاطرنشان می‌شود که در روزهای اخیر تصاویر چند فقره چک 20 میلیون تومانی که در وجه چند تن از مداحان سرشناس صادر شده در فضای مجازی سروصدای بسیاری به پا کرده و موجب سوء استفاده برخی رسانه‌های ضد انقلاب شده است.

 

این رسانه‌ها که همواره در تلاش هستند تا چهره‌ی جلسات عزاداری امام حسین(ع) را مخدوش کنند این روزها با سوء استفاده از تصاویر منتشر شده به دنبال به حاشیه راندن مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان هستند.

منبع : شبکه اطلاع رسانی راه دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴