مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در سورک:

انقلاب اسلامی را با عاشورا حسینی نمی‌شود تفکیک کرد+ عکس

تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۲۳۱۷۸۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نمی‌شود انقلاب اسلامی را با عاشورا حسینی تفکیک کرد.
۰
plusresetminus
انقلاب اسلامی را با عاشورا حسینی نمی‌شود تفکیک کرد+ عکس
به گزارش بلاغ به نقل از میانخبر، حجت الاسلام ستار علیزاده در جمع عزادارن مسجد امام حسین(ع) شهر سورک با بیان اینکه دینداری احیا ارزش‌ها است، اظهار کرد: انقلاب ما استمرار قیام امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به اینکه اساس انقلاب ما تفکر عاشورایی امام حسین(ع) است، افزود: امام با الهام از این تفکر عاشورایی و یک تفکر انقلابی و قرآنی مانند جدش در مقابل ظلم و ستم ایستاد و امروز رهبری با این تفکر مدیریت جهان اسلام و این کشور را برعهده دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، خاطرنشان کرد: نمی‌شود کسی بگوید عاشورایی و حسینی و اهل دین، قرآن و اهل بیت هستم اما با انقلاب میانه ندارم، این فرد باید در همه چیز خود شک کند.
 
علیزاده تاکید کرد: اگر مجلس عزای امام حسین(ع) تحول درونی در من و شما به لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد نکرد این مجلس، مجلس حسینی نیست.

وی با بیان اینکه نمی‌شود انقلاب اسلامی را با عاشورا حسینی تفکیک کرد، گفت: این ملت چون عاشورایی و حسینی واقعی هستند پس انقلابی‌اند.

علیزاده تفکرات و اندیشه‌های امام و رهبری را همان تفکرات علوی که امامان معصوم نیز این تفکر را داشتند دانست و افزود: استمرار حرکت و تفکر آنها ولایت فقیه است.

وی یادآور شد: راه برون رفت از همه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی رجوع به عاشورا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن، خاطرنشان کرد: کارهایی که در این کشور انجام می‌شود در راستای اصل انقلاب و قانون اساسی است و مردم در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کنند.


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴