تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۲۲۸۶۳۵
با تکریم از حجت‌الاسلام ذوالفقاری و معرفی حجت‌الاسلام میرکریمی مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان نکا برگزار شد.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مراسم تغییر دادستان شهرستان نکا برگزار شد که طی آن حجت‌الاسلام علی‌اکبر ذوالفقاری از دادستانی نکا تکریم و حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی به عنوان دادستان جدید شهرستان نکا معارفه شد.

حجت‌السلام ملاکریمی از سال 91 و با تشکیل دادسرا در شهرستان میاندرود به عنوان اولین دادستان این شهرستان کار خود را آغاز کرد و امروز پس از حدود چهار سال به سمت دادستان شهرستان نکا منصوب و معرفی شد.
 
 
این دادستان در دوره مسئولیت در دادسرای شهرستان میاندرود با پرونده‌های مختلفی روبرو بوده و عملکرد قابل قبولی را به ثبت رسانده است که پرونده اخیر مربوط به قتل بانوی میاندوری را می‌توان یکی از این موارد نام برد.

همچنین حجت‌الاسلام ذوالفقاری که از نهم مهرماه سال 93 به سمت دادستان نکا منصوب شده بود چند روز مانده به دو سالگی زمان بر عهده گرفتن مسئولیت در این شهرستان جای خود را به حجت‌الاسلام میرکریمی داد.

به گزارش پیک نکا، نکته قابل توجه این است که پس از مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرماندار نکا، دادستان جدید معرفی شده برای این شهرستان سومین مدیری است که در دولت فعلی از شهرستان میاندرود برای انجام مسئولیت در نکا معرفی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴