تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۲۲۷۹۳
مراسم تودیع و معارفه روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه پیش از ظهر امروز برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ حضور سعید طوسی قاری بین المللی در این مراسم موجب ایجاد فضای معنوی را فراهم آورد.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه وارد بگو مگوهای سیاسی نشود
حجت‌الاسلام احمد قربانی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه را فردی نجیب توصیف کرد و گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت منظم و در موعد مقرر برگزار می‌شد و موسی پهلوان دارای اعتقادات قوی بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های قرآنی میثم قربانی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه افزود: آبروی به دست آمده از قرآن صرف فعالیت‌های تاثیرگذار فرهنگی و هنری و دینی شود.
وی خواستار مشورت رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با پیشکسوتان، نخبگان و هنرمندان شد و یادآوری کرد: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه وارد بگو مگوهای سیاسی زیراب و پل سفید نشود.
امام جمعه پل سفید با تاکید بر اینکه صد در صد میثم قربانی را تایید می‌کنم، تصریح کرد: برای توفیق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه دعا می‌کنم.
 شهرستان سوادکوه هنرپرور است
رحمت الله حسن پور از پیشکسوتان فرهنگ و هنر شهرستان سوادکوه با تاکید بر لزوم افزایش امکانات فرهنگی و هنری در سوادکوه، افزود: برخی از تجهیزات و امکانات فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه را ندارند.
موسس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با اشاره به موفقیت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه در اجرایی کردن برنامه‌ها در حد توان خود، یادآوری کرد: شهرستان سوادکوه هنر پرور است.
 هنرمندان سوادکوه مظلومند
موسی پهلوان با بیان گزارشی از فعالیت‌های خود در دوران مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه که در بخشی از آن با حالت بغض آلود بیان شد، گفت: به اجرای برنامه‌های هنرمندان در سطح شهرستان و استفاده از نیروهای هنرمند بومی تاکید داشته‌ام.
رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه سعی کرده‌ام با اخلاق مداری به جلب نظر هنرمندان بپردازم، افزود: راه‌اندازی تئاتر نوجوانان، برگزاری نخستین شعر بومی نوج، برگزاری آزمون احکام و محافل، برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی، تدوین برنامه‌های فرهنگی و هنری با استفاده از نظرات روحانیون و نخبگان و فرهیختگان و برگزاری جلسه منظم دو ماهه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برخی از برنامه‌های اجرایی بوده است.
وی به برخی دیگر از برنامه‌های خود در دوران مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه ویژه 24 آبان به عنوان روز مازندران، همکاری با انجمن سوادکوه شناسی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری پنج برنامه مختلف در پادگان دوآب، برگزاری یادواره شهدای هنرمند نیز در این دوره مدیریتی اجرایی شده است.
پهلوان با تاکید بر اینکه همه تجربیات دوران خدمت خودم را تقدیم مردم سوادکوه کرده‌ام، یادآوری کرد: امکانات فرهنگی و هنری سوادکوه کم است و هنرمندان سوادکوه مظلومند.
از نظرات هنرمندان استفاده می‌کنم
رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های فرهنگی و هنری شهرستان سوادکوه، گفت: در تحقق اهداف و برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان تلاش خواهم کرد.
میثم قربانی افزود: استفاده از نظرات و دیدگاه‌های هنرمندان در برنامه‌ریزی مختلف فرهنگی و هنری شهرستان مورد توجه قرار خواهد گرفت.
در پایان این مراسم، حکم مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و فرماندار سوادکوه به میثم قربانی تحویل شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما