تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۲۷۲۶۵
در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور مسئولان شهرستان نمایشگاه ویژه پوستر، کاریکاتور و نقاشی لبخند یاران در مجتمع فرهنگی‌هنری امیرالمومنین(ع) نکا افتتاح شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، به مناسبت فرا رسیدن ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه ویژه‌ای به همت بسیج هنرمندان شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با حضور مسئولان شهرستان و علاقه‌مندان افتتاح شد.
 
 
در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه سیدابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در ارتباط با این برنامه به خبرنگار پیک نکا، گفت: در راستای یادآوری دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، آشنایی قشر جوان جامعه به خصوص نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی با اتفاقات ایام جنگ هشت ساله، نمایش ایثار و مقاومت و تفهیم آن در جامعه به زبان زیبای تصاویر و هنر این نمایشگاه دایر شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه که به لبخند یاران نام‌گذاری شده است، بیش از 111 اثر در سه بخش کاریکاتور، پوستر و نقاشی در محل نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) نکا در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان تلاش بیش از 10 نفر از هنرمندان و بسیجیان طی مدت یک هفته به منظور آماده‌سازی فضای نمایشگاه، خاطرنشان کرد: آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه لبخند یاران حاصل زحمات پنج نفر از هنرمندان بسیجی نکا است.

این مسئول اضافه کرد: نمایشگاه لبخند یاران سه برهه زمانی در زمان جنگ، پس از جنگ و وضعیت اسرا را همراه با ارائه توضیح و داستان برای هر اثر روایت می‌کند که بعضی به صورت شعر و بعضی نیز در قالب متون روایی و داستانی به شرح هر تصویر می‌پردازند.
 
 

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه لبخند یاران از ساعت 8 صبح تا 15 در محل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری امیرالمونین(ع) نکا تا پایان هفته دفاع مقدس آماده پذیرایی از عموم مردم به خصوص علاقه‌مندان به عرصه هنر و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴