سردار نقدی در کنگره ۱۷ هزار شهید ترور:

حمله به سوریه راه آزادی فلسطین را هموارتر می‌کند

تاریخ انتشارشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۲۲۷۰۵
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حمله به سوریه راه آزادی فلسطین را هموارتر می‌کند چراکه ملت ایران و ملت‌های منطقه به خاطر رعایت ملاحظات بین‌المللی مقابله عملی نمی‌کنند و این تجاوزهای غیرقانونی سبب می‌شود این ملاحظات نادیده گرفته شده و عکس‌العمل‌های بیشتری در مقابله با آمریکا داشته باشند.
۰
plusresetminus
حمله به سوریه راه آزادی فلسطین را هموارتر می‌کند
به گزارش بلاغ به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه کنگره ملی 17000 شهید ترور که در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این کنگره سند روشنی است که نشان می‌دهد ایران یکی از بزرگترین قربانیان ترور در قرن اخیر است و با حمایت‌های آشکار استکبار از تروریستها علیه ایران و جنایات گسترده گروه‌های تروریستی علیه ملت ایران، امروز روز محاکمه رژیم امریکا فرا رسیده است و اگر دستگاه‌های بین المللی در برابر این جنایات اقدام نکنند قطعا مردم دنیا این کار را انجام داده و درس خوبی به این رژیم ظالم خواهند داد.
نقدی جنگ طلبی امریکا و اشغال و تجاوز و کشتار و چپاول سرمایه‌های مردم در کشورهای مختلف به بهانه‌های واهی را یادآور شد و افزود: امروز دشمنان به بهانه واهی سلاح شیمیایی قصد ضربه به مقاومت در سوریه را دارند ولی اصل ماجرا قصد امریکا برای تسلط بر دنیاست.
وی با بیان اینکه اگر آمریکا در مقابل سلاح شیمیایی در سوریه احساس تکلیف می‌کند چرا در مقابل بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه توسط رژیم بعث احساس تکلیف نکرد، اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها به خاطر اتهام واهی و دروغین بمب اتمی، کشور عراق را مورد تهاجم قرار دادند، چرا در مقابل 200 بمب هسته‌ای که در سرزمین‌های اشغالی فلسطین وجود دارد واکنش نشان نمی‌دهد و اینها نشان می‌دهد که هدف آنها مبارزه با تروریسم نبوده بلکه هدف آنها سلطه و زورگویی و چپاول سرمایه‌های ملت‌ها و دفاع از رژیم صهیونیستی است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین راه حل همه مشکلات منطقه را محو رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: مردم آمریکا بیدار شوند و بدانند که سرمایه و نام کشور آنها در حال فدا شدن برای امنیت رژیم جنایتکار صهیونیستی است.
وی ملت ایران را حامی همه مسلمانان و مظلومان در دنیا عنوان و بیان کرد: با وجود آنکه ملت ایران زخم خورده گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان بود ولی هیچگاه از اشغال افغانستان حمایت نکرده است.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به تحولات اخیر پیرامون سوریه خاطرنشان کرد: با آنکه شورای امنیت سازمان ملل نزد ملت ایران مقبولیت ندارد ولی همه چیز باید تابع قانون باشد و آمریکا که خود معتقد به این شورا به عنوان ابزار برای تجاوز به کشورها می‌باشد، حداقل باید خود را پایبند به آرای این شورا بداند.
وی وجود بسیاری از آرای ظالمانه شورای امنیت را به نفع قدرت‌های شیطانی و به ضرر ملت‌های آزادیخواه یادآور شد و تاکید کرد: آمریکا پس از انقلاب اسلامی هر کاری کرده به ضررش تمام شده و هر اقدامی علیه سوریه به ضرر آمریکا خواهد بود و آنها برای کاهش حساسیت آزادیخواهان دنیا نسبت به خود، حمله خود را کوچک و محدود عنوان می‌کنند ولی کوچکترین تجاوز آمریکا، عکس العمل های سنگینی از سوی ملت های آزادیخواه خواهد داشت و سیر افول قدرت و نفوذ آمریکا در دنیا سرعت بیشتری خواهد گرفت.
نقدی در ادامه تاکید کرد: در صورت حمله به سوریه، نیازی به بسیج ایران نیست چراکه مقاومت سوری‌ها کفایت می‌کند همانطور که در جنگ های 8، 22 و 33 روزه شاهد التماس رژیم اسرائیل برای اتمام جنگ بودیم که این در مقابل امکانات خیلی محدود گروه‌های کوچکی در غزه و لبنان بوده است و در مقابل سلاح‌های سوریه چقدر اینها التماس خواهند کرد که اگر عقلی برای آنها باقی مانده باشد به عاقبت کار خود فکر خواهند کرد.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: حمله به سوریه راه آزادی فلسطین را هموارتر می‌کند چراکه ملت ایران و ملتهای منطقه به خاطر رعایت ملاحظات بین المللی مقابله عملی نمی‌کنند و این تجاوزهای غیرقانونی سبب می‌شود تا این ملاحظات نادیده گرفته شده و عکس العمل‌های بیشتری در مقابله با آمریکا داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴