تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۲۲۶۵۲۳
فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر، گفت: دفاع مقدس فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است و به همین منظور 460 برنامه فرهنگی در قائم‌شهر برگزار می‌‍‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، ابراهیم یعقوبی در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر اقتدار و آرمان‌خواهی است، اظهار کرد: دفاع مقدس فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی افزود: از آنجایی که دشمن در هشت سال دفاع مقدس موفق به شکست ایران نشد حال با حمله به باورها و ایمان و اعتقادمان جنگ فرهنگی به راه انداخته است.

یعقوبی تصریح کرد: تا هنگامی که در جنگ اکبر (مقابله با نفس) ایمان خود را حفظ نکنیم، در جنگ اصغر (مقابله با دشمن) موفق نخواهیم شد.

فرمانده سپاه قائمشهر، با اشاره به اینکه امسال دفاع مقدس را با شعار "ما آماده‌ایم" با 460 برنامه برگزار خواهیم کرد، گفت: امسال مراسم دفاع مقدس در این شهرستان با مراسم صبحگاه مشترک آغاز و سپس دیدار با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، مسابقات ورزشی و یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری همایش رزمندگان جنگ سخت و رزمندگان جنگ نرم در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس با همکاری نیروی انتظامی و سپاه و عموم مردم پیاده‌روی خانودگی نیز برگزار می‌شود.

یعقوبی به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: از سال 93 تا به حال 317 نفر با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیون تومان توانستند از این تسهیلات استفاده کنند و طرح‌های خود که در زمینه ماهی‌های سرآبی و دام سبک و سنگین، پرورش قارچ و ... بود را به اجرا در بیاورند و کار تولید را آغاز کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴