تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۲۶۲۵۷
مدیر جدید بندر فریدونکنار با بیان اینکه بنادر موتور اقتصادی هر منطقه هستند گفت: دولت باید با تدبیر بیشتر در چرخه اقتصادی بتواند بنادر را رونق ببخشد.
۰
plusresetminus
بنادر موتور اقتصادی هر منطقه هستند/لزوم تدبیر بیشتر دولت برای رونق بنادر
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، مدیر جدید بندر فریدونکنار  سید جواد اوصیا، در حاشیه مانور جستجو و رفع آلودگی نفتی دریای خزر که در بندر فریدونکنار برگزار شد با اشاره به اینکه از وظایف حاکمیتی سازمان، بحث زیست محیطی آن است که در این بخش تمامی ارگان ازجمله هلال احمر و آتش‌نشانی، دریابانی و همیار ناجی در این باره دخیل بودند، اظهار کرد: مانور امداد و نجات و مقابله با آلودگی که در سطح منطقه‌ای، برای هماهنگی بین تمامی ارگان‌های دولتی در هنگام مواجه با بحران برای دستبابی به نقاط ضعف خود اجرا شد.

وی افزود: این مانور نخستین مانوری بود که در بندر فریدونکنار انجام شد امیدواریم این‌کار را برای هماهنگی بهتر بین دستگاه‌های ذیربط سالیانه انجام دهیم.

اوصیا با بیان اینکه بنادر موتور اقتصادی در هر منطقه‌ای محصوب می‌شوند و آرزوی هر شهر و دیاری داشتن بندری همچون فریدونکنار است، تصریح کرد: با همت سازمان بنادر زمینه و زیرساخت بندر فریدونکنار ایجاد شد و به عنوان نمونه و پایلوت برای اجرای اصل 44 این بندر را در اختیار بخش خصوصی قرار دادند.

مدیر جدید بندر فریدونکنار، گفت: امیدواریم در آینده شرکت راهوران بتواند زیر ساخت‌های بهتری را فراهم کند اما با توجه به دوران سخت رکود اقتصادی، دولت باید با  تدبیر بیشتر در چرخه اقتصادی بتواند بنادر را رونق ببخشد.

این مسئول، تصریح کرد: انتظار از مسئولان شهر و راهبران این است که با ارائه تسهیلات و تخفیف‌های ویژه، صاحبان کالای جدید را جذب کنند زیرا این بندر باید سالیانه یک میلیون تن کالا را صادر یا وارد کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲