تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۲۲۳۳۲
امروز یکشنبه سوم شهریور ماه، آخرین خبر اقتصادی سایت "بی بی سی انگلیس" را ببینید!!
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در حالی که اخبار داغ اقتصادی دنیا در حال روی دادن است و بیشتر رسانه ها در حال گزارش دادن این رویدادها می باشند، با نگاهی به سایت بی بی سی انگلیس می بینیم که این سایت به دنبال رسالت به اصطلاح بی طرف بودن خود منتظر است تا شاید خبری در مورد ایران بیابد و به مخاطبان هم نوع خود عرضه کند.

بد نیست از خبرهای داغ اقتصادی دنیا که صدر اخبار بیشتر رسانه های دنیا می باشد با خبر شوید:
به گزارش آسوشیتدپرس، ادامه ناآرامی‌ها در مصر و بسته ماندن بنادر اصلی در لیبی از جمله دلایل رشد قیمت نفت عنوان شده است.
 
به گزارش رویترز، قیمت طلا در آخرین ساعات مبادلات بازارهای جهانی تقریبا 2 درصد افزایش یافت و به بالاترین میزان در بیش از 2 ماه گذشته و نزدیکی 1400 دلار در هر اونس رسید.
 
به گزارش بلومبرگ، نفت برنت دریای شمال با افزایش 1.14 دلاری به بشکه‌ای 111.04 دلار در هر بشکه رسید. هر بشکه نفت سبک آمریکا با 1.39 دلار افزایش 106.42 دلار فروخته شد.
 
و این هم خبری به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، با عنوان"ایران ثابت کرده در مقابله با تحریم ماهر است" که مربوط به اوضاع اقتصادی این روزهای کشورمان است: «انعطاف‌پذیری و مقاومت اقتصاد ایران و نیز تبحر در دورزدن تحریم‌ها موجب کاهش اثرگذاری آنها شده و اکنون آگاهی از میزان ذخایر ارزی در دسترس ایران، مهم‌ترین بخش اطلاعات مورد نیاز سیاست‌مداران آمریکایی برای تصمیم‌گیری‌های جدیدشان است.»
 
همچنین به گزارش اکسپرس تریبیون، مقامات پاکستان و چین با وجود مخالفت‌های آمریکا در نشستی در هفته جاری در مورد احداث و ادامه خط لوله انتقال گاز ایران به غرب چین به عنوان بخشی از کریدور اقتصادی بین دو کشور مذاکره خواهند کرد.
 
و حال امروز یکشنبه سوم شهریور ماه، آخرین اخبار اقتصادی (روز جمعه) و نوع اخبار سایت بی بی سی که به ادعای مدیرانش رسانه ای بی طرف می باشد را ببینیم.

به گزارش سرویس اقتصادی جام، اگر به پایین سمت چپ سند فوق نگاه کنید متوجه تیتری با این عنوان می شوید" صفحه ویژه: بحران اقتصادی اتحادیه اروپا" بد نیست نگاهی به این صفحه بیندازیم و از آخرین خبر این صفحه نیز با خبر شویم:
همان طور که مشاهده می نمایید این صفحه از روز دوشنبه 30 آبان 1390 به روز رسانی نشده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴