تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۲۲۲۷۳۹
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افزایش سقف وام مسکن روستایی از 15 میلیون به 20 میلیون تومان طی دو هفته آینده خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علیرضا تابش در حاشیه افتتاح از چند طرح هادی و خانه محرومان در شهرستان نکا با اشاره به اجرای یک میلیون و 550 واحد مسکن روستایی در سراسر کشور، اظهار کرد: یک میلیون و 850 واحد مسکن روستایی نوسازی و به اتمام رسیده است.

وی افزود: برای صدور سند مالکیت روستایی نیز مشکلی وجود نداشته و تاکنون 2 میلیون و 800 هزار سند مالکیت در این حوزه صادر شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش وام مسکن روستایی، خاطرنشان کرد: در این زمینه بانک مرکزی به دنبال افزایش سقف وام مسکن روستایی از 15 میلیون به 20 میلیون تومان است که این موضوع تا 15 روز آینده عملیاتی می‌شود.

این مسئول در زمینه اجرا طرح هادی در کشور، اضافه کرد: 97 درصد طرح هادی در 38 هزار روستای بیش از 20 خانوار در کشور مصوب شده است که تا پایان سال 95 به 100 درصد می‌رسد.

وی خواستار بازنگری در طرح هادی شد و گفت: 2 هزار و 300 طرح هادی در دستور کار برنامه‌های اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 95 قرار دارد که بخشی از این طرح‌ها مربوط به سال گذشته است.

تابش در پایان با تأکید بر نیاز به یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای طرح هادی در 2 هزار روستای کشور، در زمینه آب و فاضلاب و روستایی نیز بیان کرد: برای 200 هزار واحد آب و فاضلاب روستایی به مبلغ 400 هزار میلیارد تومان تأمین اعتبار صورت گرفته شده تا با وام 5 درصد بخش زیادی از مشکلات را از میان بردارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴