تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۲۲۲۱۸۹
نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی، گفت: مدیران می‌توانند مشکلات در زمینه حوادث طبیعی را قبل از وقوع و پس از آن نیز مدیریت کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم‎آنلاین، سیدعلی ادیانی در جلسه ستاد بحران شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه طوفان اخیر انسجام همه مسئولان قائم‌شهری را نشان داد، اظهار کرد: مدیران می‌توانند مشکلات در زمینه حوادث طبیعی را قبل از وقوع و پس از آن نیز مدیریت کنند چراکه بخشی از خسارتی که به منازل و ماشین‌ها وارد شد ناشی از درختان بزرگ و قدیمی بوده است که سقوط کردند.

وی افزود: این درختانی که در معابر عمومی کاشته شده مناسب برای قائم‌شهر نیست و نارنج بهترین درخت برای زیباسازی خیابان‌ها در این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه شمالی و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر سه بحران را در این شهر تجربه کردیم، نخست بحران برف سال 1386، برف سال 1392 و طوفان 1395 که در همه این موارد همدلی مردم قابل ستودنی است.

ادیانی با بیان اینکه بعد از این جلسه نگران هستیم که آیا اعتباری تخصیص خواهد یافت یا نه، خطاب به حسین فریدون گفت: همگان منتظر اعتبار ویژه‎‌ هستند چراکه 6 هزار مناطق مسکونی استان مازندران دچار آسیب شد که بیش از یک سوم این آسیب‌ها مربوط به قائم‌شهر و حوزه شهرستان‌های دیگر است.

این مسئول یادآور شد: حدود 200 چاه در استان وجود دارد که حدود 32 چاه آب مربوط به این حوزه انتخابیه است که هیچ کدام از آنها ژنراتور دیزلی ندارد که اگر این تکنولوژی وجود داشته باشد برخی از این مشکلات حل می‌شود.

ادیانی به خسارت‎های سال گذشته منازل زیراب اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان زیراب همچنان با مشکلات باقی از سیل سال گذشته روبه‌رو هستند و امیدواریم در اسرع وقت مشکل مردم طوفان‎زده قائم‌شهر نیز حل شود.

وی در پایان تصریح کرد: مردم نگران هستند و امیدواریم قبل از وقوع این حوادث کمیته‌های پیشگیری تشکیل شود تا وقوع چنین حوادثی کاهش پیدا کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴