تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۲۱۰۷۰
همزمان با مراسم گرامیداشت شهید محمد منتظر قائم، اولین یادواره شهدای مدافع حرم نکا در مصلی جمعه شهرستان برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، همزمان با شام شهادت امام محمدتقی(ع)، پنجمین مراسم گرامیداشت یاد شهید محمدمنتظر قائم و اولین یادواره شهدای مدافع حرم نکا به همت ستاد اقامه نماز جمعه، خانواده شهید منتظرقائم و گروه فرهنگی معراج شهرستان برگزار می‌شود.

این مراسم در غروب روز پنجشنبه 11 شهریور همراه با اقامه نماز مغرب و با سخنرانی استاد صمدی آملی در مصلی امام خمینی(ره) نکا به منظور پاسداشت مقام شامخ شهیدان برگزار می‌شود.

 
 

شایان ذکر است شهید محمد منتظر قائم(ایمان غلام‌نژاد) از پاسداران گردان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در تاریخ 13 شهریور سال 90 در سن 27 سالگی و در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات جاسوسان شهرستان سردشت به فیض شهادت نائل آمد.

از شهید منتظر قائم یک پسر هفت ساله به نام محمدطاها به یادگار مانده است که در زمان شهادت پدر حدود دو سال داشت.

همچنین شهرستان نکا از آذر سال 94 تا اردیبهشت امسال با تقدیم پنج شهید مدافع حرم به نام‌های شهیدان سرافراز عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، ابراهیم عشریه، حسین مشتاقی و سعید کمالی برگ زرینی را در تاریخ مجاهدت در راه حفظ حرم اهل بیت به ثبت رساند.

اولین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نیز فرصت مغتنمی است تا به یاد روزهایی که فرزندان شهرمان را با مدال افتخار شهادت در راه دفاع از حرم آل‌الله تشییع و خاکسپاری می‌کردیم یادی کنیم از شهیدان ابراهیم عشریه و سعید کمالی که همچنان خانواده و همشهریان خود را در آرزوی بازشگت پیکر مطهر خود به انتظار گذاشته‌اند.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴