تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۲۱۹۹۸۰
قائم مقام کمیته امداد فریدونکنار گفت: در سال گذشته به نیامندان فریدونکناری میلیارد تومان خدمات ریالی اهدا شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، محمد نیکوکار در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار، اظهار کرد: بسیاری از خدماتی که به مردم ارائه می دهیم به دلیل از تعامل با آنها است.
 
وی با اشاره به اینکه در سالی که گذشت ۳٫۵ میلیارد تومان خدمات ریالی به نیازمندان اعطا شد، تصریح کرد:  ۱٫۸ میلیارد تومان ناشی از تعامل با سازمان‌ها و از سوی خیران بوده است و ۸۰۰ حامی طرح اکرام داریم.
 
قائم مقام کمیته امداد فریدونکنار در پاسخ به این سوال که چرا رابطه کمیته امداد با خبرنگاران ضعیف است و به نظر می‌رسد به دلیل انتشار خبر تخلف کمیته امداد در برخورد با یک مددجو بود، خاطرنشان کرد: یک سایت اصلی در استان داریم که به صورت دوره‌ای اخبار را در آن انتشار می‌دهیم و برای رپرتاژی که در سال ۹۳ پرداخت کردیم از سوی دیوان محاسبات مورد اشکال قرار گرفتیم.
 
نیکوکار در پایخ به این سوال که چرا فریدونکنار سهمی از اردوگاه شهید رجایی این شهرستان ندارد گفت: تصمیم‌های مربوط به اردوگاه شهید رجایی از مرکز کشور گرفته می‌شود و مربوط به فریدونکنار و مازندران نیست.
 
وی در پاسخ به اینکه چرا برای خرید هدیه برای کامندان ادارات اعتبار وجود دارد اما برای امور خبری نیست، گفت: هیچ اعتباری برای انتشار اخبار در کمیته امداد وجود ندارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰