تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۲۱۷۷۵۸
سرپرست فرمانداری فریدونکنار گفت: بهترین تدبیر برای آینده کشور است و مهم‌ترین مشکل جامعه توجیه نبودن نسبت به مسائل تربیتی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، حسین منفردی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه در قرآن و روایات تأکید بسیاری بر ضرورت علم‌اندوزی وجود دارد اظهار کرد: این امر نشان دهنده‌ جایگاه والای تعلیم و تربیت است.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدهای فراوانی که در آموزه‌های دینی ما نسبت به اعتلای قلم و تعلیم و تربیت آمده است اما نسبت به این امر خوب عمل نشده است.
 
سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه توجیه نشدن به مسائل تربیتی و پرورشی است و باید در آموزش‌های تربیتی قوی‌تر عمل کنیم.
 
منفردی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است، تصریح کرد: اگر قرار است با دنیا رقابت کنیم باید اقدام‌های موثرتری برای ارتقای جایگاه آموزش‌وپرورش صورت گیرد.
 
رئیس شورای آموزش‌وپرورش با تأکید بر اجرای درست قانون، یکی از راه های ارتقای جایگاه آموزش و پرورش را عملکرد مثبت شوراهای آموزش و پرورش دانست.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی از سیاست‌های موجود مربوط به ۵۰ سال گذشته است و امروزه هیچ‌گونه کاربردی ندارد.
 
منفردی با اشاره به اینکه بهترین تدبیر برای آینده‌ کشور، سرمایه‌گذاری حداکثری در آموزش‌وپرورش و نظام تعلیم و تربیت است، خاطرنشان کرد: آینده‌ی کشور در دست فرزندان امروز ما است، و اگر امروز هزینه نکنیم در آینده سرمایه‌های خوبی نداریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴